Kuinka rakennetaan kärjellään seisova pyramidi? : musiikkioppilaitosjärjestelmä 1950-1990-luvuilla
Authors
Date
1993Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuinka saada teinit laulamaan : laulunopetus peruskoulun yläluokilla
Rajala, Emmi (2017)Tutkimukseni keskittyy laulamiseen ja laulunopetukseen yläluokkien musiikinopetuksessa. Yhtenä kantavana teemana on äänenmurros, miten se näkyy koulun arjessa musiikintunneilla ja kuinka se olisi hyvä ottaa huomioon ... -
Kohti inklusiivista opettajuutta ja musiikkioppilaitosta
Vetoniemi, Elina (2016)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Musiikin erityispedagogiikan osaamiskeskittymä (MEOK) -hankkeen täydennyskoulutukseen osallistuneiden musiikkipedagogien näkemyksiä inkluusiosta. Pedagogien näkemyksiä inkluusiosta ... -
Konservatorio-osaston opiskelijoiden opintojen keskeyttämisen syitä vuosina 1985-88
Aho, Tarja; Jauhiainen, Tiina (1992) -
Mä en ymmärtäny niitä pallukoita : lukihäiriö pianonsoiton opiskelussa
Hasu, Johanna (2010)Erilaisten oppijoiden asemasta musiikkioppilaitoksissa on keskustelu vasta viime aikoina. Oppimateriaalia tai tutkimustietoa soittajien kokemuksista on kuitenkin vähän. Suomalainen musiikkioppilaitosjärjestelmä on koko ...