Mikä on paras luokkakoko peruskouluun?
Saloviita, T. (2017). Mikä on paras luokkakoko peruskouluun?. Kasvatus, 48(2), 148-150.
Julkaistu sarjassa
KasvatusTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2017.
Julkaisija
Suomen Kasvatustieteellinen Seura ry ; Koulutuksen tutkimuslaitosISSN Hae Julkaisufoorumista
0022-927XAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27016195
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Liikunnan opetusryhmien jakaminen ja oppilasmäärät yläkouluissa : liikunnanopettajien näkemyksiä opetusryhmien muodostamisesta
Vaahersola, Joona; Rikkonen, Toni (2023)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisissa ryhmissä liikunnanopetusta järjestetään suomalaisissa yläkouluissa. Tarkastelun kohteena olivat opetusryhmien koko ja jako kaikille yhteisiin sekaryhmiin sekä ... -
Nazanine Hozar: Aria
Vaismaa, Riitta (Maailmankirjat, 2020) -
Jenny Fagerlund: 24 pientä ihmettä
Komi, Katri (Maailmankirjat, 2020) -
Kate Elizabeth Russell: Vanessa
Rinne, Liisa (Maailmankirjat, 2020) -
Katie Lowe: Jumalten verta suonissamme
Savolainen, Sara (Maailmankirjat, 2019)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.