Eriyttäminen heterogeenisessä ryhmässä : kokemuksia Haagin Suomi-koulusta
Roiha, A., & Polso, J. (2017). Eriyttäminen heterogeenisessä ryhmässä : kokemuksia Haagin Suomi-koulusta. Kielikukko, 36(4), 34-38. http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Kielikukko%204%202017%20www.pdf
Published in
KielikukkoDate
2017Copyright
© 2017 Suomen puhe-luki-yhdistys FinRA
Publisher
FinRA ryISSN Search the Publication Forum
0780-0940Keywords
Original source
http://www.parnet.fi/~finra/Kielikukko/Kielikukko%204%202017%20www.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27400496
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Monipuolisena oppimismenetelmänä se varmasti palvelee niin erityisoppijaa kuin ihan yleisopetuksen oppijaakin" : erityisopettajien tulkintoja ja kokemuksia toiminnallisesta oppimisesta
Jaakkola, Silja (2020)Tutkimuksessa perehdytään toiminnallisen oppimisen ilmiöön erityisopetuksen kontekstissa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää erityisopettajien tulkintoja toiminnallisen oppimisen käsitteestä sekä kokemuksia toiminnallisen ... -
Erityisopettajien kokemuksia toiminnallisen matematiikan toteuttamisesta alkuopetuksessa
Nyrhilä, Anniina; Saranpää, Juulia (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella erityisopettajien kokemuksia toiminnallisesta matematiikasta alkuopetuksessa. Tutkimuksemme pääpaino kohdistuu erityisopettajien kokemuksiin toiminnallisuudesta. Lisäksi ... -
”Jonkun silmiin se on ihan älytön kaaos, mut mun silmiin se on ihan niinku mieletöntä.” : erityisopettajien kokemuksia ulkona opettamisesta
Nevalainen, Hanna (2023)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka erityisopettajat kokevat ulkona opettamisen. Tutkimuksessa selvitettiin, kuinka erityisopettajat toteuttavat ulkona opettamista, millaisia hyötyjä ulkona opettamisella ... -
Kohti yksilöllistettyä oppimista : erityisopettajien kokemuksia oppimisen ja koulunkäynnin tukimallista perusopetuksessa Suomessa ja Ruotsissa
Silvonen, Anni (2019)Tässä tutkimuksessa selvitettiin oppimisen ja koulunkäynnin tukimallin toteutumista yksilöllisen oppimisen tukena. Tutkimustehtävänä oli selvittää sekä suomalaisten että ruotsalaisten erityisopettajien näkökulmista, miten ...