"Opeta, mittaa, kehitä": yrittäjyyskasvatuksen mittaristo hallinnallisena artefaktina
Harni, E. (2015). "Opeta, mittaa, kehitä": yrittäjyyskasvatuksen mittaristo hallinnallisena artefaktina. Aikuiskasvatus, 35(2), 99-110, 159. https://doi.org/10.33336/aik.94129
Published in
AikuiskasvatusAuthors
Date
2015Copyright
© Kirjoittaja & Kansanvalistusseura, 2015.
Ulkoisesti neutraalilta ja poliittisesti jopa mitättömältä
vaikuttava yrittäjyyskasvatuksen mittaristo voidaan tiedon,
subjektiviteetin ja vallan näkökulmasta analysoituna
ymmärtää aktiivisena poliittisena toimijana.
Publisher
Kansanvalistusseura; Aikuiskasvatuksen tutkimusseuraISSN Search the Publication Forum
0358-6197Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24726548
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yrittäjyyskasvatuksen monet kasvot : opettajien ja yrittäjien käsityksiä ja kokemuksia yrittäjyyskasvatuksesta Kokkolassa
Johnson, Sonja; Hagström, Tiina (2005) -
Itsen rakentaminen menestyskulttuurissa
Hankosalo, Timo (2008)Tutkimuksessa tarkastellaan itsesuhteen rakentamista menestyskulttuurissa. Tutkimuksella on kolme tehtävää. Ensimmäisenä tutkimuksen tehtävänä on rekonstruoida menestyskulttuuri tutkimuskohteena. Toinen tutkimustehtävänä ... -
Yrittäjyyskasvatuksen puheenvuoroja : kohti yrittäjyyden monimuotoista oppimista ja opettamista
Kansikas, Juha; Karjalainen, Kari; Kontinen, Tanja; Solankallio, Tytti (Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, 2009) -
Yrittäjyyskasvatuksen kolme diskurssia
Remes, Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2003)Liisa Remeksen väitöstutkimuksen keskeinen teesi on, että yrittäjyyskasvatuksen oppimisjärjestelyjen on viestittävä yrittäjyydestä toimintatapana. Keskeisiksi näyttävät silloin nousevan keskusteleminen ja yhteistoiminta. ...