Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorTuunanen, Tuure
dc.contributor.authorMämmi, Janina
dc.date.accessioned2020-01-07T10:13:50Z
dc.date.available2020-01-07T10:13:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67116
dc.description.abstractTässä tutkielmassa tutkitaan markkinoinnin automaation viestinnän käyttäjäkokemusta asiakkaan näkökulmasta. Tutkimukseen sisältyy ensin kirjallisuuskatsaus aiheeseen, jonka jälkeen tutkielmassa toteutetaan empiirinen osuus. Laadullisessa tutkimuksessa kerätään aineistoa kohdeorganisaation asiakkailta, jonka jälkeen tutkimustulokset analysoidaan. Lopulta tutkimustuloksia verrataan kirjallisuuskatsauksessa tehtyihin havaintoihin. Lisäksi tutkielman lopussa esitetään kohdeorganisaatiolle konkreettisia kehitysideoita markkinoinnin automaation viestintään liittyen.fi
dc.description.abstractThis thesis explores a user experience of marketing automation communications from the customer's point of view. The research includes a literature review of the subject, followed by an empirical part. In the qualitative research, data is collected from the customers of the target organization. After collecting the data the results are analyzed. Finally, the research results are compared with the findings of the literature review. In addition, concrete development ideas are presented to the target organization regarding marketing automation communication.en
dc.format.extent71
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofi
dc.subject.othermarkkinoinnin automaatio
dc.titleMarkkinoinnin automaation viestinnän käyttäjäkokemus asiakkaiden näkökulmasta
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202001071057
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysomarkkinointi
dc.subject.ysokäyttäjäkokemus
dc.subject.ysoautomaatio
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot