Luokan ulkopuolisiin vuorovaikutustilanteisiin valmistautuminen prosessina
Lilja, N., & Piirainen-Marsh, A. (2019). Luokan ulkopuolisiin vuorovaikutustilanteisiin valmistautuminen prosessina. In L. Kotilainen, S. Kurhila, & J. Kalliokoski (Eds.), Kielenoppiminen luokan ulkopuolella (pp. 255-282). Suomalaisen Kirjallisuuden Seura. Tietolipas, 262.
Julkaistu sarjassa
TietolipasPäivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Tekijät & Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2019.
Julkaisija
Suomalaisen Kirjallisuuden SeuraEmojulkaisun ISBN
978-951-858-127-0Kuuluu julkaisuun
Kielenoppiminen luokan ulkopuolellaISSN Hae Julkaisufoorumista
0562-6129Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/33654225
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Aikuisten kielenoppijoiden vuorovaikutuskompetenssin kehittyminen luokkahuoneen ulkopuolisissa oppimisympäristöissä
Lilja, Niina; Eilola, Laura; Jokipohja, Anna-Kaisa; Piirainen-Marsh, Arja (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2023)There are more newcomers to Finland than ever before. One of the biggest challenges for language education is to develop pedagogical methods that facilitate adult learners’ access to social encounters in Finnish and help ... -
Työssä opittua : työntekijän näkökulma ammatilliseen kieli- ja viestintätaitoonsa
Suni, Minna (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA, 2010)Work-related language skills are usually investigated in the context of language education. In this paper, observations made by employees are in focus instead. The aim is to examine how labour migrants working in Finland ... -
Kieli ja osallisuus S2-lasten leikissä
Koivula, Merja (Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys ry, 2021) -
Learning Grammar for Social Action : Implications for Research and Language Teaching
Piirainen-Marsh, Arja; Lilja, Niina (Wiley, 2022) -
Yksilön ja yhteisön kielitaitoa : maahanmuuttajaopiskelijoiden kertomuksia kommunikointihalukkuudestaan ja käsityksistään suomesta opiskelukielenä ammatillisessa koulutuksessa
Kulju, Jonna (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2016)The present study focuses on three immigrants' narratives about Finnish at vocational education. The aim is to investigate how immigrants narrate about willingness to communicate and learner beliefs and how they portray ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.