dc.contributor.author | Ikävalko, Heini | |
dc.contributor.author | Raiskio, Sanna | |
dc.date.accessioned | 2019-12-13T12:24:39Z | |
dc.date.available | 2019-12-13T12:24:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ikävalko, Heini; Raiskio, Sanna (2019). Uutta kansalaistaitoa oppimassa : tekoälyosaamisen äärellä. Aikuiskasvatus, 39 (3), 222-228. DOI: 10.33336/aik.85712 | |
dc.identifier.other | CONVID_33767378 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66791 | |
dc.description.abstract | Tekoälyaikaan siirtymisessä on satsattava myös pedagogiikkaan. ”Tekoälyn perusteet” -kurssille osallistuneet kasvatustieteilijät purkavat oppimispäiväkirjansa. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language | fin | |
dc.publisher | Kansanvalistusseura; Aikuiskasvatuksen tutkimusseura | |
dc.relation.ispartofseries | Aikuiskasvatus | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.title | Uutta kansalaistaitoa oppimassa : tekoälyosaamisen äärellä | |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201912135264 | |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 222-228 | |
dc.relation.issn | 0358-6197 | |
dc.relation.numberinseries | 3 | |
dc.relation.volume | 39 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2019 Kirjoittajat | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | aikuiskasvatus | |
dc.subject.yso | ohjelmointi | |
dc.subject.yso | kasvatustiede | |
dc.subject.yso | tekoäly | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10754 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p4887 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p4537 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2616 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.relation.doi | 10.33336/aik.85712 | |