Kun koulun tarjoama tuki ei riitä : koulun ja kuntouksen yhteistyö lapsen koulunkäynnin tukena
Hämeenaho, P., & Keltto, T. (2019). Kun koulun tarjoama tuki ei riitä : koulun ja kuntouksen yhteistyö lapsen koulunkäynnin tukena. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 29(3), 11-27.
Date
2019Copyright
© Kirjoittajat & Niilo Mäki instituutti, 2019
Publisher
Niilo Mäki InstituuttiISSN Search the Publication Forum
2342-9046Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/33167656
Metadata
Show full item recordCollections
Related funder(s)
Research Council of FinlandFunding program(s)
Postdoctoral Researcher, AoFAdditional information about funding
Tutkimus on tehty Jyväskylän yliopistossa Suomen akatemian rahoituksella, yhteistyössä Vammaisten lasten ja nuorten tukisäätiön kanssa.License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Psyykkisesti oireilevien nuorten erityisluokkaopetus osana kokonaiskuntoutusta
Norris, Heidi (2017)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää yläkoulun erityisluokanopettajien näkemyksiä erityisluokkaopetuksen merkityksestä psyykkisesti oireilevien oppilaiden kuntoutuksessa sekä heidän kokemuksiaan omasta roolistaan osana ... -
Peruskoulun ja toisen asteen nivelvaiheprosessi ja moniammatillinen yhteistyö
Routamo, Sanna (2017)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten nivelvaihe peruskoulusta toiselle asteelle etenee, mitä keskeisiä asioita kyseisessä prosessissa tulee ottaa huomioon ja millaista moniammatillista yhteistyötä prosessin ... -
Synergiaedun saavuttaminen : grounded theory -tutkimus opettajan ja toimintaterapeutin yhteistyön rakentumisesta perusopetuksessa
De Meulder, Annukka (2017)Tutkimuksen tarkoituksena oli mallintaa opettajan ja toimintaterapeutin monialaista yhteistyötä perusopetuksen kontekstissa. Monialaista yhteistyötä koulukontekstissa on tutkittu vähän, vaikka se on kouluissa yhä ... -
Yksilöllinen tuki ja ohjaus aikuislukiossa : erityisopettajan ja opinto-ohjaajan työparityöskentely
Laitinen, Sanna (2014)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoitus oli kuvata moniammatillista yhteistyötä ja työparityöskentelyä aikuislukiokontekstissa. Tutkimuksessa tarkasteltiin aikuislukion erityisopettajan ja opinto-ohjaajan käsityksiä ja ... -
Sijoitetun lapsen koulunkäyntikyvyn kartoittaminen moniammatillisesti
Laukka, Outi; Turpeinen, Jutta (2022)Jokaisella lapsella ja nuorella on oikeus koulunkäyntiin. On lakisääteistä, että lapsen koulunkäynti mahdollistetaan myös tilanteissa, joissa lapsi sijoitetaan pois kotoa. Sijoitukseen liittyy usein isoja muutoksia lapsen ...