Opettaja moniäänisen historianopetuksen keskiössä
Jouttijärvi, W-M. (2019). Opettaja moniäänisen historianopetuksen keskiössä. J@rgonia, 17 (33), 82-87. Retrieved from http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201907033553
Published in
J@rgoniaAuthors
Date
2019Copyright
© Wiivi-Maria Jouttijärvi, 2019
Arvio teoksesta Åström Elmersjö, Henrik, Anna Clark & Monika Vinterek
(toim.). International Perspectives on Teaching Rival Histories. Pedagogical
Responses to Contested Narratives and the History Wars. London: Palgrave
Mcmillan. 2017. 292 s. ISBN 978-1-137-55431-4.
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry.ISSN Search the Publication Forum
1459-305XKeywords
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Luettua : Sairastunut mieli
Huovinen, Terhi (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry, 2022) -
Nuorten matkassa rautaesiripun takana
Kuusisto, Alina (Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry., 2021) -
Tutkimalla kiinnostavaa historian opetusta
Rautiainen, Matti; Veijola, Anna; Mikkonen, Simo (Helsingin opettajien ammattiyhdistys ry., 2019)Historian opetuksen tavoitteet ovat viimeisten 25 vuoden aikana laajentuneet opetussuunnitelmasta toiseen. Niin perusopetuksessa kuin lukiokoulutuksessa perinteisten sisältötietojen rinnalla ovat asemaansa ... -
Suurmies ristivalaistuksessa : Mannerheimin neljä elämää
Eilola, Jari (Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry., 2018) -
Madness and historical reality of peripheral voices
Young Joo Hong (Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry., 2021)