Tuulimyllyjä vastaan? : ei enää tohtorikoulutettavia
Roitto, M., & Impola, P. (2019). Tuulimyllyjä vastaan? : ei enää tohtorikoulutettavia. J@rgonia, 17(33), i-vi. http://jargonia.fi/wp-content/uploads/2019/07/1_Jargonia_33_pääkirjoitus_RoittoMatti_ImpolaPetteri.pdf
Julkaistu sarjassa
J@rgoniaPäivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Matti Roitto ja Petteri Impola, 2019
Julkaisija
Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-305XAsiasanat
Alkuperäislähde
http://jargonia.fi/wp-content/uploads/2019/07/1_Jargonia_33_pääkirjoitus_RoittoMatti_ImpolaPetteri.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/32242098
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [6501]
- J@rgonia [303]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The ecological discourse analysis of discourses of energy usage in news articles : The New York Times and The Washington Post as examples
Manner, Anita (2023)Tutkielman tarkoitus oli analysoida miten energiankäyttöön liittyvät ympäristödiskurssit ovat rakentuneet sekä kehittyneet kielellisesti amerikkalaisessa uutismediassa 2021 alkaneen energiakriisin aikana. Tutkimuksen ... -
Parliaments and the Rhetorical Language of Politics
Palonen, Kari (Helsinki University Press, 2005) -
Different ways teachers reflect on their authority
Jaatinen, Jeremi (2024)The purpose of this study was to examine how teachers working in primary and lower secondary schools perceive their authority, through introspection and reflection. Pedagogical authority, which is formed from teacher-student ... -
Miten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? Otteita opettajan arjesta
Harjunen, Elina (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2002)Laadullisen tutkimuksen päätavoitteena oli pureutua siihen, miten opettaja ymmärtää ja rakentaa pedagogisen auktoriteettinsa koulun arjessa. Koska auktoriteettisuhde ei todennu ajatuksissa, puheessa ja kuvitelmissa, tutkin ... -
Opinion leadership in an organization change context
Pajunen, Veli-Pekka (2021)Opinion leadership phenomenon is widely used in marketing literature, especially from the view of diffusion of innovations. However, studies on social networks and leadership literature indicate that the opinion leadership ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.