Understanding self-assessment - what factors might underlie learners' views of their foreign language skills?
Huhta, A. (2019). Understanding self-assessment - what factors might underlie learners' views of their foreign language skills?. In A. Huhta, G. Erickson, & N. Figueras (Eds.), Developments in Language Education : A Memorial Volume in Honour of Sauli Takala (pp. 131-146). European Association for Language Teaching and Assessment (EALTA); University of Jyväskylä. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7748-1
Authors
Date
2019Discipline
Soveltava kielitiedeCopyright
© The Author, University of Jyväskylä/Centre for Applied Language Studies and EALTA, 2019.
Publisher
European Association for Language Teaching and Assessment (EALTA); University of JyväskyläParent publication ISBN
978-951-39-7747-4Is part of publication
Developments in Language Education : A Memorial Volume in Honour of Sauli Takala
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7748-1Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/31247557
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Self-assessment : a motivating tool for achieving better language skills
Lehtola, Tiina (2011)Kielitaidon itsearviointi on tärkeä taito, sillä sen avulla kielten oppijat voivat tehostaa oppimistaan toisaalta arvioimalla kielitaitonsa tasoa ja toisaalta asettamalla mielekkäitä oppimistavoitteita. Tämän tutkimuksen ... -
"Voi ei, nää on tosi hyviä verrattuna muhun!" : uudenlaisen arviointimenetelmän toimivuus ranskan suullisen kielitaidon itsearvioinnissa
Leblay, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2013) -
Finnish upper secondary school students’ perspectives on self-assessment of English oral skills
Suomalainen, Enni (2022)Itsearviointitaidot ja niiden kehittäminen ovat nykyään selkeä osa sekä perusopetuksen että lukion arviointikulttuuria (NCCBE 2016, NCCGUSE 2020). Esimerkiksi Nieminen (2019) on todennut, että itsearviointia on tärkeä ... -
”Englanti jyrää” : kieltenopettajien keinoja ja ehdotuksia kielivalintojen monipuolistamiseksi
Veivo, Outi; Pollari, Pirjo; Toomar, Jaana; Mäntylä, Katja (Helsingin yliopisto, 2021)Suomen kouluissa opiskellaan yhä vähemmän ja yhä harvempia vieraita kieliä. Valinnaisten kielten opiskelun suosio on laskenut, ja kielitaito on vaarassa jäädä pelkän englannin varaan. Erilaisia toimenpiteitä, kuten kielen ... -
Syntactic complexity in Finnish-background EFL learners’ writing at CEFR levels A1–B2
Khushik, Ghulam Abbas; Huhta, Ari (Walter de Gruyter GmbH, 2022)Eurooppalaisen viitekehyksen (EVK) merkitys kielikoulutukselle on lisännyt tutkimusta sen taitotasojen kielellisistä piirteistä; tarkempi tieto näistä piirteistä auttaisi EVK:n soveltamista opetusmateriaalien, kurssien ja ...