Show simple item record

dc.contributor.advisorKollanus, Sami
dc.contributor.authorHirvonen, Heikki
dc.date.accessioned2019-06-24T12:19:18Z
dc.date.available2019-06-24T12:19:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64809
dc.description.abstractTässä tutkimuksessa käsitellään kohdennettua mainontaa, käyden ensin läpi teoriaa kohdennettuun mainontaan liittyen, ja sen jälkeen pohtien siitä seuraavia ongelmia. Tarkastelua tehdään erityisesti sosiaalisen median ympäristössä, tutkien niin yksilön kuin yrityksenkin näkökulmaa. Tutkimus suoritetaan kirjallisuuskatsauksena. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on avartaa sekä tutkijan että lukijan tietämystä aiheesta keräämällä jo valmiista tiedonpalasista yksi yhteinäinen kirjallisuuskatsaus.fi
dc.description.abstractThis study focuses on targeted advertising, by first going through the theoretical background of targeted advertising, and then by reflecting the problems targeted advertising creates. The analysis focuses specifically on the social media environment and is done both from the perspective of the individual and the company. The study is conducted as a literature review. The purpose of this study is to open up both the researcher’s and the reader's knowledge on the subject by collecting a literature review from the already available pieces of information.en
dc.format.extent31
dc.language.isofi
dc.subject.otherkohdennettu mainonta
dc.subject.otherkäyttäjän yksityisyys
dc.titleKohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201906243402
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysoyksityisyys
dc.subject.ysomainonta
dc.subject.ysososiaalinen media
dc.subject.ysotäsmämarkkinointi
dc.subject.ysokäyttäjät


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record