dc.contributor.advisor | Paavo Nieminen, Jonne Itkonen | |
dc.contributor.author | Ilmonen, Kasimir | |
dc.date.accessioned | 2019-06-05T12:40:18Z | |
dc.date.available | 2019-06-05T12:40:18Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64381 | |
dc.description.abstract | Tutkimuksessa tarkastellaan peleissä käytettäviä pääsilmukoita, jotka mahdollistavat reaaliaikaisuuden peleissä. Tarkoituksena on esitellä ja vertailla erilaisia pääsilmukkamalleja, jotta lukija osaisi valita omaan käyttöönsä sopivimman mallin. Esittely tehdään vahvasti lähdeaineiston pohjalta, mutta vertailussa myös tarkastellaan itse tekemääni peliä, jolle on toteutettu useita erilaisia pääsilmukoita. Tutkimuksessa tarkastellaan myös muiden tekemien pelien tai pelimoottorien käyttämiä pääsilmukoita kuten esimerkiksi Unityn ja Quaken. | fi |
dc.format.extent | 137 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fi | |
dc.subject.other | pääsilmukat | |
dc.title | Erilaisten peleissä käytettävien pääsilmukoiden esittely | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201906052997 | |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietotekniikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Mathematical Information Technology | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 602 | |
dc.subject.yso | rinnakkaisohjelmointi | |
dc.subject.yso | ohjelmointi | |
dc.subject.yso | pelit | |
dc.subject.yso | peliohjelmointi | |
dc.subject.yso | digitaaliset pelit | |
dc.subject.yso | pelisuunnittelu | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |