Lukutaidolla hyvä tulevaisuus
Leino, K. (2019). Lukutaidolla hyvä tulevaisuus. Rihveli, 2019(1), 25-29. https://hoay.fi/tiedotus/rihveli/
Julkaistu sarjassa
RihveliTekijät
Päivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Helsingin opettajien ammattiyhdistys ry. 2019
Sähköiset tekstit ovat osa nykypäivää:
Saatamme päivittäin lukea
älypuhelimestamme päivän uutisia,
sähköposteja, aikatauluja ja sosiaalisen
median julkaisuja. Silti myös perinteisellä
kirjalla on paikkansa ja sitä tarvitaan
nyky-yhteiskunnassa. Kirjojen lukuinto
on kuitenkin laskemassa. Mutta onko
sillä merkitystä? Eikö verkkotekstien
lukeminen riitä?
Julkaisija
Helsingin opettajien ammattiyhdistys ry.ISSN Hae Julkaisufoorumista
0786-6828
Alkuperäislähde
https://hoay.fi/tiedotus/rihveli/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/30544789
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Reading-related burnout in upper secondary and university students
Mikkonen, Inari (2023)Lukemisella on lukuisia hyötyjä, ja suomalaisten on todettu lukevan suhteellisen paljon. Silti monet suomalaiset opiskelijat, jotka ovat olleet ahkeria lukijoita peruskoulussa, menettävät lukuintonsa siirtyessään lukioon ... -
Foundational English literacy development in India: a randomised-control trial using phonics instruction and GraphoLearn
Bora, Deepti; Patel, Priyanka; Psyridou, Maria; Ruotsalainen, Jenni; Richardson, Ulla; Torppa, Minna (2024)Foundational literacy is a key lever for achieving higher levels of learning and societal wellbeing. However, with an enrolment of over 250 million children in schools, India is currently challenged by learning deprivation. ... -
Nuottien lukemisen strategiat musiikin alakohtaisina tekstikäytänteinä
Suhonen, Rosariina (2019)Tässä kandidaatintutkielmassani tarkastelen nuottien lukemisen strategioita musiikin oppiaineen alakohtaisina tekstikäytänteinä ja niiden yhteyksiä yleisiin lukemisen strategioihin. Nykyisissä Perusopetuksen opetussuunnitelman ... -
On the rocky road of reading : effects of computer-assisted reading intervention for at-risk children
Saine, Nina L. (University of Jyväskylä, 2010) -
Digital solutions for multilingual learning environments : the case of GraphoGame™ adaptations in Kenya
Puhakka, Carol Suzanne Adhiambo (University of Jyväskylä, 2015)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.