Rhythm in Black & White : helping L2 English writers hear and speak on the page
Graves, P. (2019). Rhythm in Black & White : helping L2 English writers hear and speak on the page. Scriptum : Creative Writing Research Journal, 6 (1), 40-78. Retrieved from http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201903061755
Julkaistu sarjassa
Scriptum : Creative Writing Research JournalTekijät
Päivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Graves 2019.
Julkaisija
University of Jyväskylä, Department of Arts and Culture StudiesISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-6039Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Transfer in the use of prepositions in Finnish first language writers’ English texts
Ukkonen, Sirkku (2023)Tämän tutkielman tavoitteena oli löytää viitteitä suomen kielen siirtovaikutuksesta suomenkielisten englanniksi kirjoittamissa teksteissä. Näitä viitteitä etsittiin tutkimalla sellaisten prepositioiden käyttöä, jotka voitiin ... -
The master's thesis process, its challenges, and how to overcome them : an investigation of English Master's degree students' perceptions of their thesis process at the University of Jyväskylä
Mäki-Kuutti, Matias (2021)Maisterin tutkielma on yliopisto-opiskelijan tärkein opinnäyte, opintojen luonnollinen päätös, jossa esitellään opiskelijan hankkimia taitoja ja osaamista. Tässä tutkimuksessa käsitellään Jyväskylän Yliopiston Englannin ... -
English teachers' experiences of writing tasks
Turunen, Joanna (2016)Kielen oppiminen ja opetus sekä motivaatio ja jopa opettajien työtyytyväisyys ovat runsaasti tutkittuja aiheita, mutta opettajien henkilökohtaisia kokemuksia kirjoittamisen käytöstä ei ole tarjolla. Opettajien kuuleminen ... -
Words, phrases and sentences : a comparison of writing activities and tasks in textbook series of English and Swedish for grades 7 to 9
Kivilahti, Sarianna (2012)Perusopetuksen opetussuunnitelma (POPS) ja Eurooppalainen viitekehys (EVK) painottavat opetuksessa viestinnällisyyttä. Tämä näkyy oppimateriaaleissa erityisesti suullisen kielitaidon korostumisena. Kuitenkin kommunikatiivisuuden ... -
Monikielisyys vai ”English only”? : yliopistojen henkilökunnan asenteet eri kielten käyttöä kohtaan akateemisessa ympäristössä
Heimonen, Emmi; Ylönen, Sabine (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA, 2017)The strategic internationalisation of academia has had an important impact on the development of English as the lingua franca in all areas (research, teaching, services and administration) and disciplines of universities ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.