Twitter : viestinnän vai vuorovaikutuksen alusta?
Sivunen, A. (2018). Twitter : viestinnän vai vuorovaikutuksen alusta?. Prologi : puheviestinnän vuosikirja, 2018, 72-74. https://doi.org/10.33352/prlg.95931
Julkaistu sarjassa
Prologi : puheviestinnän vuosikirjaTekijät
Päivämäärä
2018Oppiaine
PuheviestintäTekijänoikeudet
© Kirjoittaja ja Prologos ry
Kirja-arvostelu teoksesta: Pekka Isotalus, Jari Jussila & Janne Matikainen, 2018. Twitter viestintänä - ilmiöt ja verkostot, Vastapaino, 296 sivua.
Julkaisija
Prologos ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-7613
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201901081120Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28852550
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [6375]
- Prologi [159]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lainahöyhenissä : teorioiden ja käsitteiden lainaamisesta viestinnän ja vuorovaikutuksen tutkimuksessa
Siitonen, Marko (Prologos ry, 2023)On syynsä sille, miksi viestintätieteet kirjoitetaan monikossa. Viestintätieteet, ja täten myös vuorovaikutuksen tutkimus, on monialainen, monimenetelmäinen ja moniulotteinen sateenvarjo. Alan tutkimus, opetus ja käytännön ... -
Tietokonevälitteisen vuorovaikutuksen tutkimus : nonverbaalisen viestinnän ja anonymiteetin tarkastelua
Krapu, Marko; Louramo, Kaisa (2003) -
Korona-ajan etätyössä esiin nousevat viestinnän ja vuorovaikutuksen ilmiöt LinkedInissä tarkasteltuna
Uotila, Saku (2020)Tämän maisterintutkielman tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää, millaiset viestinnän ja vuorovaikutuksen ilmiöt ovat nousseet esiin etätyössä verkkoyhteisöpalvelu LinkedInissä tarkasteltuna COVID-19 -viruksen aiheuttaman ... -
Pedagoginen hyvinvointi opettajan vuorovaikutuksen ja viestinnän näkökulmasta
Sonninen, Veera; Kosola, Kaisa (2016)Tutkimuksessa selvitetään opettajan viestinnän ja vuorovaikutuksen merkityksiä oppilaan pedagogiseen hyvinvointiin. Lisäksi tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia merkityksiä opettajan vuorovaikutuksella ja ... -
Viestinnän ja vuorovaikutuksen merkitys milleniaalityöntekijöiden organisaatioon kiinnittymisessä
Vilokkinen, Saara (2020)Tämän maisterintutkielman tutkimustehtävänä oli ymmärtää ja kuvata tietotyötä tekevien milleniaalityöntekijöiden eli vuosina 1982-1995 syntyneiden käsityksiä ja kokemuksia siitä, miten työyhteisössä tapahtuva viestintä ja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.