Kieli ja luku- ja kirjoitustaito sosiaalisessa kontekstissaan
Suni, M., & Tammelin-Laine, T. (2018). Kieli ja luku- ja kirjoitustaito sosiaalisessa kontekstissaan. In M. Suni, T. Tammelin-Laine, & M. Vertainen (Eds.), Muunkieliset Euroopassa : koulutusta aikuisille maahanmuuttajille ja heidän opettajilleen : yhteenveto opintojaksoista (pp. 39-55). University of Newcastle upon Tyne. EU-Speak, 3. https://research.ncl.ac.uk/eu-speak/eu-speakbooks/suomi/final%20EU%20speak%203FIN.pdf
Julkaistu sarjassa
EU-SpeakPäivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© EU-Speak 3 Muunkieliset Euroopassa: Koulutusta aikuisille
maahanmuuttajille ja heidän opettajilleen, 2018.
Julkaisija
University of Newcastle upon TyneEmojulkaisun ISBN
978-1-9164204-1-0Kuuluu julkaisuun
Muunkieliset Euroopassa : koulutusta aikuisille maahanmuuttajille ja heidän opettajilleen : yhteenveto opintojaksoistaAsiasanat
Alkuperäislähde
https://research.ncl.ac.uk/eu-speak/eu-speakbooks/suomi/final%20EU%20speak%203FIN.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28825085
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Aletaan alusta : luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa
Tammelin-Laine, Taina (University of Jyväskylä, 2014) -
Finnish L2 proficiency for working life : towards research-based language education and supervision practices
Lehtimaja, Inkeri; Virtanen, Aija; Suni, Minna (Fagbokforlaget, 2021)In all Nordic countries, the L2 proficiency needed at work has become a key area in the language education provided for adult immigrants. This paper is part of a series of articles that gives an overview of language policies ... -
Content knowledge for language teaching : dialectical materialist stance on developing teacher language awareness
de Boer, Mark Antony; Leontjev, Dmitri (Routledge, 2024)Morton’s language knowledge for content teaching (LKCT) is a powerful tool for understanding interactions in content and language integrated learning (CLIL) classrooms, as well as CLIL teachers’ knowledge base and teacher ... -
Young deaf and hard-of-hearing people's plurilingual mediascape and digital interaction
Sivunen, Ulla (University of Vienna, 2023) -
Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
Jakonen, Teppo (University of Jyväskylä, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.