Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorJuutinen, Sanna
dc.contributor.authorSiili, Janna
dc.date.accessioned2018-10-24T07:26:56Z
dc.date.available2018-10-24T07:26:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59929
dc.description.abstractTämän kirjallisuuskatsauksen tarkoituksena on selvittää sulautuvan opetuksen oppimislähtöisyyttä muihin opetusmetodeihin verrattaessa. Yhteen toteutustapaan perustuva koulutus ei vastaa nykypäivän haasteisiin. Lähiopetus vaatii fyysistä tilaa, kaikille yhteistä aikaa ja resursseja opettajilta. Verkko-opetuksessa oppimisen laadun mittaaminen on vaikeaa, eikä sitoutuminen itsenäiseen etäopiskeluun sovi kaikille opiskelijoille. Sulautuva opetus yhdistää erilaiset toteutustavat, oppimisperiaatteet ja opetustekniikat parhaan oppimislähtöisen koulutuksen luomiseksi. Sulautuva opetus vaikuttaa muita opetusmuotoja paremmalta, sillä siihen integroidaan opetustapojen menestyksekkäimmät menetelmät ja ominaisuudet. Muokkaamalla kurssit sulautuvan periaatteen mukaisiksi, opetuksesta saadaan sekä yksilöllisempää että yhteisöllisempää. Lisätutkimusta tarvitaan selvittämään, miten opetus muovataan oppimislähtöiseksi ja kuinka opetusta toteutetaan sulautuvalla metodilla.fi
dc.description.abstractThe aim of this academic literary review is to clarify the differences of blended learning as a learning centered approach compared to other methods. Education based on only one method is not up to the modern learning challenges. Classroom based teaching requires physical space a common time schedule and resources concerning the teacher. In web-based learning quality assurance and measuring is difficult, also committing oneself to study independently is not suited for everyone. Blended learning combines the best practices of classroom and web-based learning to unify as a learning centered approach. Blended learning is a combination of the best practices of both methods and therefore seems superior as an educational method. By modifying courses based on the blended method they will become more individualized and more communal. Further study in blended learning is needed to clarify the means of educational modification and implementation as a learning centered approach.en
dc.format.extent22
dc.language.isofi
dc.subject.othersulautuva oppiminen
dc.subject.otheroppimislähtöinen opetus
dc.titleOppimislähtöisyys sulautuvassa opetuksessa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201810244515
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysoverkko-oppiminen
dc.subject.ysosulautuva opetus
dc.subject.ysoverkko-opetus
dc.subject.ysoverkko-opiskelu
dc.subject.ysoetäopetus
dc.subject.ysoetäopiskelu


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot