PISA-tutkimuksen metodologiasta
Nissinen, K., Rautopuro, J., & Puhakka, E. (2018). PISA-tutkimuksen metodologiasta. In J. Rautopuro, & K. Juuti (Eds.), PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti (pp. 345-378). Suomen kasvatustieteellinen seura. Kasvatusalan tutkimuksia, 77. http://www.urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0
Published in
Kasvatusalan tutkimuksiaDate
2018Copyright
© Kirjoittajat & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018.
Publisher
Suomen kasvatustieteellinen seuraParent publication ISBN
978-952-5401-81-3Is part of publication
PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraporttiISSN Search the Publication Forum
1458-1094Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28246962
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kaikki hyvin? : suomalaisnuorten hyvinvointi Nuorisobarometrin ja PISA-tutkimuksen tulosten valossa
Pulkkinen, Jonna; Rautopuro, Juhani; Välijärvi, Jouni (Valtion nuorisoneuvosto; Nuorisotutkimusseura; Nuorisotutkimusverkosto ; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2018) -
Monimenetelmällisen tutkimuksen integroivat strategiat
Seppänen-Järvelä, Riitta; Åkerblad, Leena; Haapakoski, Kaisa (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2019)Monimenetelmällistä tutkimusta koskeva keskustelu pohjautuu usein laadullisen ja määrällisen lähestymistavan dikotomiseen vastakkainasetteluun. Lähestymme analyysissamme monimenetelmällistä tutkimusta sen sijaan integraation ... -
Nuoret osaajat : PISA 2003 -tutkimuksen ensituloksia
Unknown author (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : Pisa 2000
Välijärvi, Jouni (University of Jyväskylä, Institute for Educational Research, 2002) -
Kulttuurien tutkimuksen menetelmät
Fingerroos, Outi; Kajander, Konsta; Lappi, Tiina-Riitta (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2022)Mitä kulttuuri merkitsee tieteellisenä käsitteenä ja tutkimuskohteena? Minkälaisista lähtökohdista kulttuurien tutkijat teoretisoivat, tekevät havaintoja kenttätöissä, analysoivat aineistoja sekä kirjoittavat ihmisistä, ...