Samaa äidinkieltä alakoulusta yläkouluun - miten jatkumo toteutuu?
Kauppinen, M., Heinonen, A., & Aalto, E. (2011). Samaa äidinkieltä alakoulusta yläkouluun - miten jatkumo toteutuu?. Virittäjä, 115(3).
Published in
VirittäjäDate
2011Discipline
Kasvatustieteellinen koulutusalaCopyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2011
Publisher
Kotikielen seuraISSN Search the Publication Forum
0042-6806
Original source
https://journal.fi/virittaja/article/view/4553Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/20707135
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lukemisen linjaukset : lukutaito ja sen opetus perusopetuksen äidinkielen ja kirjallisuuden opetussuunnitelmissa
Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2010) -
Eskarista epuksi, alakoulusta yläkouluun : vanhempien kokemuksia oman lapsensa perusopetuksen siirtymävaiheesta
Heikkinen, Päivi; Peltola, Heli (2008) -
Monialaiset taiteet identiteettityön välineinä yläkoulussa ja lukiossa – esimerkkinä kirjallisuusterapiasta inspiroituva sarjakuva
Auvinen, Elisa; Kontturi, Katja (Äidinkielen opettajain liitto, 2018) -
Kehittyvät taidot, kehittyvä opetussuunnitelma
Ukkola, Annette; Metsämuuronen, Jari (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2021)Karvi käynnisti syksyllä 2018 perusopetuksen oppimistulosten pitkittäisarvioinnin. Arvioinnissa seurataan matematiikan ja äidinkielen taitojen kehittymistä perusopetuksen ajan. Artikkeli käsittelee pitkittäisarvioinnin ... -
Opettaja kirjoittajana
Väänänen, Laura (2016)Olen tarkastellut tutkielmassani äidinkielen ja kirjallisuuden opettajaopiskelijan omaa kirjoittamista opiskeluvaiheen merkitysten, ammattitaitovaatimusten ja pedagogiikalle tarjoutuvien oivallusten näkökulmista. Pyrkimyksenäni ...