Monenlaiset oppijat englanninkielisessä kielikylpyopetuksessa
Meriläinen, M. (2008). Monenlaiset oppijat englanninkielisessä kielikylpyopetuksessa. Virittäjä, (2), 1-4.
Published in
VirittäjäAuthors
Date
2008Copyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2008
Väitöksenalkajaisesitelmä Jyväskylän yliopistossa 16.2.2008.
ISSN Search the Publication Forum
0042-6806Keywords
Original source
https://journal.fi/virittaja/article/view/40664Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Early Immersion in Minority Language Contexts : Canada and Finland
Mård-Miettinen, Karita; Arnott, Stephanie; Vignola, Marie-Josée (Springer, 2021)This chapter discusses early immersion in a minority language in two bilingual countries, Canada and Finland. In Canada, immersion in the minority language, French, has been implemented since the mid-1960s and Finland ... -
Kuntanäkökulmaa kansallisen kielivarannon kehittämiseen
Kyckling, Erja; Skinnari, Kristiina (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2018) -
Vakiintunutta, mutta näkymätöntä – kaksikielinen toiminta Suomen kunnissa
Mård-Miettinen, Karita; Skinnari, Kristiina; Peltoniemi, Annika (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2018)Jyväskylän yliopisto selvitti yhteistyössä Åbo Akademin kanssa kaksikielisen toiminnan tarjontaa Suomen kunnissa vuonna 2017 opetus- ja kulttuuriministeriön toimeksiannosta. Selvitys tehtiin Webropol-kyselynä ja ... -
Toista kieltä yhteisen toiminnan kautta
Suni, Minna (Skrifter utgivna av Svenska litteratursällskapet i Finland, 2012)Arvioitu teos: Marjo Savijärvi: Yhteisestä toiminnasta yhteiseen kieleen. Keskustelunanalyyttinen tutkimus toisen kielen oppimisesta kielikylpypäiväkodin arkitilanteissa. Helsinki: Helsingin yliopiston suomen kielen, ... -
Kieltä, toimintaa, sisältöjä
Kalliokoski, Jyrki; Mård-Miettinen, Karita; Nikula, Tarja (Suomen Soveltavan Kielitieteen Yhdistys AFinLA ry, 2015)In this introduction, we highlight common interests within research in three related educational contexts: language immersion, content and language integrated learning (CLIL) and Finnish or Swedish as second language ...