”Kaikki oppilaiden puhe on pedagogisesti perusteltua” (Inkeri Lehtimajan väitöskirjan arvio)
Halonen, M. (2012). ”Kaikki oppilaiden puhe on pedagogisesti perusteltua” (Inkeri Lehtimajan väitöskirjan arvio). Virittäjä, 116(2), 294-298.
Julkaistu sarjassa
VirittäjäTekijät
Päivämäärä
2012Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2012
Arvioitu teos:
Inkeri Lehtimaja: Puheen suuntia luokkahuoneessa. Oppilaat osallistujina yläkoulun suomi toisena kielenä -tunnilla. Helsinki: Helsingin yliopisto 2012. 246 s. ISBN 978-952-10-7582-7 (nid.), 978-952-10-7583-4 (pdf).
Kirja-arvio
Julkaisija
Kotikielen SeuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0042-6806Asiasanat
Alkuperäislähde
https://journal.fi/virittaja/article/view/6576Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/21559225
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Creating positive environment through interaction in Finnish EFL and CLIL classrooms
Rantala, Annukka (2008) -
Finnish L2 proficiency for working life : towards research-based language education and supervision practices
Lehtimaja, Inkeri; Virtanen, Aija; Suni, Minna (Fagbokforlaget, 2021)In all Nordic countries, the L2 proficiency needed at work has become a key area in the language education provided for adult immigrants. This paper is part of a series of articles that gives an overview of language policies ... -
The teacher as a source of educational support : exploring teacher-child interactions and teachers' pedagogical practices in Finnish preschool classrooms
Salminen, Jenni (University of Jyväskylä, 2014) -
Monikieliset käytänteet korkea-asteen suomi toisena kielenä -oppituntien vuorovaikutuksessa
Heiska, Roosa (2021)Tutkielmani aiheena ovat opiskelijoiden monikieliset käytänteet korkea-asteen suomi toisena kielenä -oppitunneilla. Monikielisyys ja sen tukeminen ovat viime aikoina nousseet keskeiselle sijalle suomi toisena kielenä ... -
Oppilaiden kaikupuheen tehtävät kielellisesti epäsymmetrisissä luokkahuonekeskusteluissa
Vehkakoski, Tanja; Rantala, Anja (Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys, 2017)Keskustelukumppanin puheen toistaminen tarjoaa henkilölle, jolla on käytössään rajalliset kielelliset resurssit, mahdollisuuden osallistua aktiivisesti keskusteluun. Tällaiseen toistamiseen on suhtauduttu aikaisemmissa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.