Show simple item record

dc.contributor.advisorJuutinen, Sanna
dc.contributor.authorPehkonen, Jere
dc.date.accessioned2018-08-01T06:51:37Z
dc.date.available2018-08-01T06:51:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59037
dc.description.abstractElektroninen urheilu on kasvanut suosituksi viihdemuodoksi erityisesti nuorten miesten keskuudessa. Ammattilaispelaajia seuraa yhä enemmän katsojia sekä turnauksissa että niiden ulkopuolella, ja suuret rahamäärät takaavat monille pelaajille hyvän elannon. Tässä tutkielmassa tarkastellaan elektronisen urheilun suosion nykytilaa sekä sitä miten siihen ollaan päädytty. Lisäksi tarkastellaan elektronisen urheilun tulevaisuudennäkymiä ja tekijöitä, jotka voivat olla haittaamassa elektronisen urheilun suosion kasvua.fi
dc.format.extent23
dc.language.isofi
dc.subject.othere-urheilu
dc.titleElektronisen urheilun suosion kasvu
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201808013665
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysosuosio
dc.subject.ysoelektroninen urheilu
dc.subject.ysopelaaminen
dc.subject.ysoverkkopelit
dc.subject.ysopelaajat
dc.subject.ysovedonlyönti


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record