Varhennettua kieltenopetusta vai kaksikielistä toimintaa? : varhaisen kieltenopetuksen puurot ja vellit
Abstract
Mistä varhennettu kieltenopetus alkaa? Onko kaksikielinen opetus varhennettua
kieltenopetusta? Milloin kielikylpy muuttuu kielisuihkuksi? Onko muualla kuin
kielten tunneilla tapahtuva kielten opetus kieltenopetusta? Tarkastelemme
kirjoituksessamme kieltenopetuksen varhentamista Suomessa erityisesti
suhteessa kaksikieliseen toimintaan. Tarkoituksenamme on selkeyttää
kieltenopetuksen varhentamisen sekä kaksikielisen opetuksen rajapintoja
ohjaavien asiakirjojen näkökulmista.
Main Authors
Format
Articles
Magazine article
Published
2018
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
Original source
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-kesakuu-2018/varhennettua-kieltenopetusta-vai-kaksikielista-toimintaa-varhaisen-kieltenopetuksen-puurot-ja-vellit
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201806143224Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
1799-0181
Language
Finnish
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskunta
Citation
- Skinnari, K., & Halvari, A. (2018). Varhennettua kieltenopetusta vai kaksikielistä toimintaa? : varhaisen kieltenopetuksen puurot ja vellit. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 9(4). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-kesakuu-2018/varhennettua-kieltenopetusta-vai-kaksikielista-toimintaa-varhaisen-kieltenopetuksen-puurot-ja-vellit
Copyright© Kieliverkosto ja kirjoittajat