Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKulju, Pirjo
dc.contributor.authorKupiainen, Reijo
dc.contributor.authorJyrkiäinen, Anne
dc.date.accessioned2018-04-16T10:38:05Z
dc.date.available2018-04-16T10:38:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationKulju, P., Kupiainen, R. & Jyrkiäinen, A. (2018). Monilukutaidon pedagogiikan juurilla. <em>Kieli, koulutus ja yhteiskunta</em>, 9 (2). Retrieved from <a href="https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-huhtikuu-2018/monilukutaidon-pedagogiikan-juurilla">https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-huhtikuu-2018/monilukutaidon-pedagogiikan-juurilla</a>
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57611
dc.description.abstractTässä artikkelissa pyrimme esimerkkien kautta jäsentämään ja mallintamaan monilukutaidon pedagogiikkaa. Siihen liittyy keskeisesti oppilaan aktiivinen toimijuus ja yhteiskunnallinen vaikuttavuus. Oppilaan kulttuuriset ja kielelliset resurssit nähdään opetuksessa voimavarana. Artikkelin esimerkit tarjoavat opettajille pedagogista ajattelua rikastavia näkökulmia monilukutaitoon.
dc.language.isofin
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskunta
dc.relation.urihttps://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-huhtikuu-2018/monilukutaidon-pedagogiikan-juurilla
dc.subject.othermonilukutaito pedagogiikka opetus opetussuunnitelma tekstitaidot
dc.titleMonilukutaidon pedagogiikan juurilla
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201804162083
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kieliverkosto ja kirjoittajat
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot