Let's Play pelikokemuksellisen muistitiedon tuottajana
Kerttula, T. (2017). Let's Play pelikokemuksellisen muistitiedon tuottajana. Ennen ja nyt : historian tietosanomat, 2017(1). https://journal.fi/ennenjanyt/article/view/108789/63786
Julkaistu sarjassa
Ennen ja nyt : historian tietosanomatTekijät
Päivämäärä
2017Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Kerttula & Agricola - Suomen historiaverkko, 2017.
Julkaisija
Agricola, Suomen historiaverkko; Historiallinen Yhdistys ry; Suomen Historiallinen Seura ry; Turun Historiallinen Yhdistys ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1458-1396
Alkuperäislähde
https://journal.fi/ennenjanyt/article/view/108789/63786Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27814695
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Palveluiden myynti videopelialalla ja sen vaikutus alan liiketoimintamalleihin
Siltakorpi, Jukka (2018)Tutkielmassa selvitetään, millä tavoin videopelien tarjoamien palveluna vaikuttaa videopelialla toimivien yritysten liiketoimintamalleihin. Samalla kerrotaan, mitä Games as a Service (GaaS), eli pelien tarjoaminen palveluna, ... -
The unknown player : accommodation behaviour in real-time strategy gaming communities
Müller-Braune, Frederic (2018)Playing computer games is a hobby shared by many people of different national and cultural backgrounds worldwide. Therefore, it fits well as a testing ground for intercultural communication theory. This qualitative study ... -
Vuorovaikutus pelaajayhteisöissä
Siitonen, Marko (Vastapaino, 2022) -
Mitä pelit merkitsevät?
Arjoranta, Jonne (Vastapaino, 2022) -
Exploring Features of the Pervasive Game Pokémon GO That Enable Behavior Change : Qualitative Study
Arjoranta, Jonne; Kari, Tuomas; Salo, Markus (JMIR Publications Inc., 2020)Background: Digital gaming is one of the most popular forms of entertainment in the world. While prior literature concluded that digital games can enable changes in players' behaviors, there is limited knowledge about ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.