Let's Play pelikokemuksellisen muistitiedon tuottajana
Kerttula, T. (2017). Let's Play pelikokemuksellisen muistitiedon tuottajana. Ennen ja nyt : historian tietosanomat, 2017(1). https://journal.fi/ennenjanyt/article/view/108789/63786
Julkaistu sarjassa
Ennen ja nyt : historian tietosanomatTekijät
Päivämäärä
2017Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Kerttula & Agricola - Suomen historiaverkko, 2017.
Julkaisija
Agricola, Suomen historiaverkko; Historiallinen Yhdistys ry; Suomen Historiallinen Seura ry; Turun Historiallinen Yhdistys ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1458-1396
Alkuperäislähde
https://journal.fi/ennenjanyt/article/view/108789/63786Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27814695
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kerrottu menneisyys : muistitiedon narratiivisuus
Pohjamo, Ulla (Kampus kustannus, 2012) -
Vuorovaikutus pelaajayhteisöissä
Siitonen, Marko (Vastapaino, 2022) -
Narrative, gameplace and players’ affective response
Amey, Evgenia (Centre of Excellence in Game Culture Studies, 2024) -
Palveluiden myynti videopelialalla ja sen vaikutus alan liiketoimintamalleihin
Siltakorpi, Jukka (2018)Tutkielmassa selvitetään, millä tavoin videopelien tarjoamien palveluna vaikuttaa videopelialla toimivien yritysten liiketoimintamalleihin. Samalla kerrotaan, mitä Games as a Service (GaaS), eli pelien tarjoaminen palveluna, ... -
Mitä pelit merkitsevät?
Arjoranta, Jonne (Vastapaino, 2022)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.