Monialainen valmennuspedagogiikka : ammattiosaamisten yhdistämisellä uusia toimintamalleja
Pekkinen, S., & Pääjoki, T. (2017). Monialainen valmennuspedagogiikka : ammattiosaamisten yhdistämisellä uusia toimintamalleja. In J. Tuomi, K. Joronen, & A. Huhdanpää (Eds.), TAITO2017 : Oivaltamisen iloa (pp. 393-405). Tampereen ammattikorkeakoulu. Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. http://julkaisut.tamk.fi/PDF-tiedostot-web/Muut/Taito2017-oivaltamisen-iloa.pdf
Published in
Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisujaDate
2017Copyright
© Tekijät ja Tampereen ammattikorkeakoulu
Publisher
Tampereen ammattikorkeakouluParent publication ISBN
978-952-5903-94-2Conference
TAITOIs part of publication
TAITO2017 : Oivaltamisen iloa
Original source
http://julkaisut.tamk.fi/PDF-tiedostot-web/Muut/Taito2017-oivaltamisen-iloa.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27285739
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Päämäärä on sama, mutta reitti on eri" : opetuksellinen eriyttäminen sosiaali- ja terveysalan ammatillisissa opinnoissa
Niemi, Janette (2023)Tämän tutkielman tavoitteena oli ymmärtää, millaisena opetuksellinen eriyttäminen näyttäytyy sosiaali- ja terveysalan ammatillisen opetuksen arjessa. Eriyttämisellä tarkoitetaan kaikkia niitä keinoja, joiden avulla ... -
Qualitative study of social and healthcare educators’ perceptions of their competence in education
Mikkonen, Kristina; Koskinen, Monika; Koskinen, Camilla; Koivula, Meeri; Koskimäki, Minna; Lähteenmäki, Marja-Leena; Mäki-Hakola, Hanne; Wallin, Outi; Sjögren, Tuulikki; Salminen, Leena; Sormunen, Marjorita; Saaranen, Terhi; Kuivila, Heli-Maria; Kääriäinen, Maria (Wiley-Blackwell Publishing Ltd., 2019)Competent educators are needed to ensure that social and healthcare professionals are effective and highly competent. However, there is too little evidence‐based knowledge of current and required enhancements of educators' ... -
Development and testing of an instrument (HeSoEduCo) for health and social care educators' competence in professional education
Mikkonen, Kristina; Tuomikoski, Anna-Maria; Sjögren, Tuulikki; Koivula, Meeri; Koskimäki, Minna; Lähteenmäki, Marja-Leena; Mäki-Hakola, Hanne; Wallin, Outi; Sormunen, Marjorita; Saaranen, Terhi; Koskinen, Camilla; Koskinen, Monika; Salminen, Leena; Holopainen, Arja; Kääriäinen, Maria (Elsevier Ltd, 2020)Background. Health and social care education is highly important for preparing future professionals for their future roles in sustainable health and social care. However, previous studies have emphasized that health and ... -
Sosiaali-, terveys- ja kuntoutusalan opettajien digitaalinen osaaminen
Vauhkonen, Anneli; Saaranen, Terhi Kristiina; Pajari, Juha; Salminen, Leena; Koskinen, Camilla; Koskinen, Monika Katarina; Koivula, Meeri; Lähteenmäki, Marja-Leena; Sjögren, Tuulikki; Korpi, Hilkka; Ryhtä, Iina; Mikkonen, Kristina; Kääriäinen, Maria; Sormunen, Marjorita (Sairaanhoitajien koulutussäätiö, 2020)Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata sosiaali-, terveys- ja kuntoutusalan (soteku) opettajien (n=388) digitaalista osaamista osana TerOpe-hanketta. Aineisto kerättiin DigCompEdu CheckIn Self-reflection Tool -itsearviointityökaluun ... -
Social- and Health Care Educators’ Cultural Competence
Han, Ruwang; Koskinen, Monika; Mikkonen, Kristina; Sjögren, Tuulikki; Korpi, Hilkka; Koivula, Meeri; Koskimäki, Minna; Lähteenmäki, Marja-Leena; Sormunen, Marjorita; Saaranen, Terhi; Salminen, Leena; Wallin, Outi; Kääriäinen, Maria; Koskinen, Camilla (Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki, 2020)Introduction and aim: Cultural differences have significant impacts on classroom behaviours and communication in teaching. The aim of this study is to explore social and healthcare educators’ cultural competence in ...