Ajatuksia arvioimassa
Haaparinne, Z. (2017). Ajatuksia arvioimassa. J@rgonia, 15 (30), 191-195. Retrieved from http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712014442
Julkaistu sarjassa
J@rgoniaTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Haaparinne, 2017. Julkaistu Creative Commons Attribution 4.0. International -lisenssillä.
Arvio teoksesta Myllykangas, Mikko & Petteri Pietikäinen (toim.). Ajatusten lähteillä: Aatteiden ja oppien historiaa. Helsinki: Gaudeamus. 2017. 423 s. ISBN 978-925-495-423-5.
Julkaisija
Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-305XMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on © Haaparinne, 2017. Julkaistu Creative Commons Attribution 4.0. International -lisenssillä.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Koulunkäyntiavustajat koulutustaan ja työtään arvioimassa
Puutio, Maarit; Utriainen, Johanna (2009) -
”Mielestäni kirjoitin oikeaa asiaa ja olen tyytyväinen siihen mitä tekstini käsitteli.” : yhdeksäsluokkalaiset arvioimassa tekstiään ja kirjoittamistaan
Suomalainen, Laura (2019)Tutkielmassani tarkastelen yhdeksäsluokkalaisten havaintoja kirjoittamastaan tekstistä ja tekstin laatimisen prosessista sekä omasta kirjoittajuudestaan. Tutkielmani on osa Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen (Karvin) ... -
Suomen kielen ja kirjallisuuden osaamista arvioimassa : tasapainoilua oppimisen tavoitteiden ja osaamisen kriteereiden välillä
Kauppinen, Merja; Hellgren, Jan (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2021)Artikkelissa tarkastellaan suomen kielen ja kirjallisuuden oppimäärän tavoitteiden (Opetushallitus 2014) tulkintaa ja arviointikriteerien soveltamista kansallisessa oppimistulosarvioinnissa. Päättöarvioinnin hyvän osaamisen ... -
Oppimista, osaamista ja opetusta arvioimassa : mikä meitä puhuttaa juuri nyt?
Härmälä, Marita; Kauppinen, Merja (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2021) -
"Toisessa ryhmässä katkera "anteeks" riittää ja tilanne on muka selvitetty" : varhaiskasvatuksen opettajien ajatuksia empatiakasvatuksesta
Ansaharju, Tilda (2019)Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää varhaiskasvatuksen opettajien ajatuksia päiväkodeissa toteutettavasta empatiakasvatuksesta. Erityisesti tietoa haluttiin saada menetelmistä ja keinoista, joita ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.