Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorJärvenpää, Marko
dc.contributor.authorYli-Jaskari, Tuomas
dc.date.accessioned2017-11-08T11:29:42Z
dc.date.available2017-11-08T11:29:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1736812
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55807
dc.description.abstractTässä Pro Gradu työssä tutkitaan verkkoliiketoiminnan menestymiseen vaikuttavia tekijöitä Suomessa. Tutkimus on laadultaan kvantitatiivinen ja työn aineiston keruu toteutettiin kyselylomakkeella. Vastauspyyntöjä kyselyyn lähetettiin sähköpostilla suomalaisten verkkokauppojen johtohenkilöstölle sekä lisäksi facebookissa suomalaisten verkkokauppiaiden facebook-ryhmään. Työn ensimmäisessä osiossa käydään läpi aihetta ja sen taustoja sekä esitellään tutkimuskysymykset. Tutkimuksen toisessa osassa verkkoliiketoiminnan kriittisiä menestystekijöitä etsittiin aiemmista tutkimuksista. Kolmannessa osiossa avataan valittua tutkimusmenetelmää ja luodaan tutkimusmalli. Neljännessä osassa artikkeleiden pohjalta luotua tutkimusmallia tutkittiin kyselylomakkeella suomalaisilta verkkotoimijoilta ja näiden tulosten perusteella toteutettiin tilastollista analyysiä. Analyysien pohjalta viimeisessä luvussa tehdään johtopäätökset tuloksista ja annetaan jatkotutkimusehdotuksia. Tutkimuksen tulokset antoivat viitteitä suomalaisten verkkotoimijoiden menestykseen vaikuttavista tekijöistä. Tutkimuksen mukaan yrityksen kumppaneiden rooli, teknologian rooli ja myynnin ja markkinoinnin rooli on tärkeimmät tekijät verkkoliiketoiminnan menestyksen kannalta.fi
dc.format.extent1 verkkoaineisto (72 sivua)
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.subject.otherverkkoliiketoiminta
dc.subject.otherverkkokauppa
dc.subject.othermenestystekijät
dc.titleVerkkoliiketoiminnan menestymiseen vaikuttavat tekijät Suomessa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201711084168
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.tiedekuntaSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.laitosTaloustieteetfi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineLaskentatoimifi
dc.contributor.oppiaineAccountingen
dc.date.updated2017-11-08T11:29:42Z
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi20421
dc.subject.ysoverkkoliiketoiminta
dc.subject.ysoverkkokauppa
dc.subject.ysomenestystekijät
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot