Book Review : Van Compernolle Rémi A. Interaction and Second Language Development: A Vygotskian Perspective
Karimi Aghdam, S. (2017). Book Review : Van Compernolle Rémi A. Interaction and Second Language Development: A Vygotskian Perspective. RELC Journal, 48(2), 286-288. https://doi.org/10.1177/0033688216661253
Julkaistu sarjassa
RELC JournalTekijät
Päivämäärä
2017Oppiaine
Soveltava kielitiedeTekijänoikeudet
© the Author, 2017. This is a preprint version of an article whose final and definitive form has been published by SAGE. Published in this repository with the kind permission of the publisher.
Julkaisija
Sage Publications Ltd.; Southeast Asian Ministers of Education OrganizationISSN Hae Julkaisufoorumista
0033-6882Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26105060
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Developing a metatheoretical framework for second language development : a cultural-historical theory and dynamic systems theory perspective
Karimi-Aghdam-Ordaklou, Saeed (University of Jyväskylä, 2017)The main aim of this article-based dissertation is to construct and articulate a dialectical metatheoretical architecture for the study of second language development termed Purposive-Historical Systems Theory (PHiST) ... -
Learning Grammar for Social Action : Implications for Research and Language Teaching
Piirainen-Marsh, Arja; Lilja, Niina (Wiley, 2022) -
Second and foreign language fluency from a cognitive perspective : inefficiency and control of attention in lexical access
Olkkonen, Sanna (University of Jyväskylä, 2017)The present dissertation focuses on the fluency of second and foreign language (L2). Second and foreign language use is often assessed by its fluency. However, the connections between language proficiency and fluency ... -
“--So that they would get those feelings of ‘I got this’ and ‘I can do this’’” : teaching English to Finnish as a second language pupils: EFL teachers’ perspectives
Myyrä, Aliisa (2019)Monikielisyys ja -kulttuurisuus ovat keskeinen ilmiö 2010-luvun Suomessa. Vieraskielisten ihmisten määrä on kasvanut viime vuosikymmenten aikana vauhdilla koko maassa ja siten myös kouluissamme. Koska monikulttuurisuuden ... -
The dynamics of foreign versus second language development in Finnish writing
Tilma, Corinne (University of Jyväskylä, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.