Laatuaikaoppiminen : vuorovaikutteista ja yhteistoiminnallista fysiikan opiskelua

Abstract
Esittelemme artikkelissa Jyväskylän yliopiston fysiikan laitoksella kehitettyä opetuksen toimintamallia, joka perustuu teknologiatuettuun pienryhmäopiskeluun ja kurssin aikaiseen formatiiviseen arviointiin. Toimintamalli kehittää työelämätaitoja, tehostaa opettajien ja opiskelijoiden ajankäyttöä, vahvistaa opiskelijoiden välistä vuorovaikutusta ja hyödyntää suunnitelmallisesti tuloksia fysiikan opetuksen tutkimuksesta. Alustavat kokemukset toimintamallista ovat rohkaisevia.
Main Authors
Format
Articles Journal article
Published
2017
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum
Original source
https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_press.pdf
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708303612Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
2242-8070
Language
Finnish
Published in
Yliopistopedagogiikka
Citation
License
Open Access
Copyright© Kirjoittajat & Peda-forum, 2017.

Share