Laatuaikaoppiminen : vuorovaikutteista ja yhteistoiminnallista fysiikan opiskelua
Abstract
Esittelemme artikkelissa Jyväskylän yliopiston fysiikan laitoksella kehitettyä opetuksen toimintamallia, joka perustuu
teknologiatuettuun pienryhmäopiskeluun ja kurssin aikaiseen formatiiviseen arviointiin. Toimintamalli kehittää
työelämätaitoja, tehostaa opettajien ja opiskelijoiden ajankäyttöä, vahvistaa opiskelijoiden välistä vuorovaikutusta
ja hyödyntää suunnitelmallisesti tuloksia fysiikan opetuksen tutkimuksesta. Alustavat kokemukset toimintamallista
ovat rohkaisevia.
Main Authors
Format
Articles
Journal article
Published
2017
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum
Original source
https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_press.pdf
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201708303612Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
2242-8070
Language
Finnish
Published in
Yliopistopedagogiikka
Citation
- Koskinen, P., Maunuksela, J., Lehtivuori, H., Lämsä, J., & Löytäinen, T. (2017). Laatuaikaoppiminen : vuorovaikutteista ja yhteistoiminnallista fysiikan opiskelua. Yliopistopedagogiikka, 24(1), 54-57. https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_press.pdf
Copyright© Kirjoittajat & Peda-forum, 2017.