Show simple item record

dc.contributor.authorHirvensalo, Mirja
dc.contributor.authorSääkslahti, Arja
dc.contributor.authorHuovinen, Terhi
dc.contributor.authorPalomäki, Sanna
dc.contributor.authorHuhtiniemi, Mikko
dc.date.accessioned2017-08-11T06:04:40Z
dc.date.available2017-08-11T06:04:40Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationHirvensalo, M., Sääkslahti, A., Huovinen, T., Palomäki, S., & Huhtiniemi, M. (2016). Liikunnan arviointi perusopetuksen opetussuunnitelmassa. <em>Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja</em>, 2016 (1), 24-27.
dc.identifier.otherTUTKAID_69280
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55068
dc.description.abstractVaikka monissa kouluissa jo tällä hetkelläkin arvioidaan kannustavasti, valtakunnallisesti päättöarvioinnin yhtenäisyydessä on parantamisen varaa. Yhdenmukainen arviointi on oppilaiden oikeusturvan mukaista. Tässä artikkelissa esitellään liikunnan arvioinnin uusia kriteereitä ja annetaan muutamia käytännön esimerkkejä arvioinnista.
dc.language.isofin
dc.publisherLiikunnan ja terveystiedon opettajat
dc.relation.ispartofseriesLiito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja
dc.subject.otheropetussuunnitelmat
dc.subject.otherliikunta
dc.subject.otherarviointi
dc.titleLiikunnan arviointi perusopetuksen opetussuunnitelmassa
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201708103447
dc.contributor.laitosLiikuntakasvatuksen laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Sport Sciencesen
dc.contributor.oppiaineLiikuntapedagogiikka
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.date.updated2017-08-10T09:15:07Z
dc.type.coarjournal article
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange24-27
dc.relation.issn2242-0134
dc.relation.volume2016
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat & Liikunnan ja terveystiedon opettajat, 2016.
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record