Tietotekniikan kandidaattiseminaarin kehityspolkuja 2012-2015
Authors
Date
2017Jyväskylän yliopiston Informaatioteknologian tiedekunnan Tietotekniikan
laitoksella selvitettiin kandidaatintutkielmien tehokkaamman edistymisen mahdollisuuksia
kandidaattiseminaaria kehittämällä ja ohjausresursseja keskittämällä. Aiemman toteutustavan
analysoinnin ja tutkimusongelman muotoilun pohjalta suunniteltiin ja toteutettiin useita
tutkimus- ja kehitystoimenpiteitä, joiden tuloksena syntyi vaiheistamiseen ja tiedeviestinnän
entistä saumattomampaan integrointiin perustuva KandiX-malli. Tässä raportissa kuvataan
mallin iteratiivista kehittämistä ja vuosien 2012-2015 aikana saatuja tuloksia, joiden mukaan
kandidaatintutkielman työstämiseen kuluva aika on lyhentynyt muutamaan kuukauteen ja
tiedeviestinnän kurssin suorittajien määrä on lisääntynyt.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-7132-8ISSN Search the Publication Forum
2323-5004Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sisäisen rajapintaekosysteemin ja rajapinta ensin -mallin edut keskitettyyn ESB-integraatiomalliin verrattuna
Tykkyläinen, Jukka (2020)Organisaation sisäinen rajapintaekosysteemi (engl. API ecosystem) ja rajapinta ensin -toimintaperiaate (engl. API first principle) muodostavat modernin perustan laajan organisaation integraatioarkkitehtuurille ja usean ... -
Suuren datan järjestäjät : Jyväskylän yliopiston ICT-alan koulutuksen ja tutkimuksen vaikuttavuus 1967-2017
Haikari, Janne; Karonen, Petri (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Oppiainepedagogiikkaa yhteistyössä : tietotekniikan sekä äidinkielen ja kirjallisuuden integrointi opettajankoulutuksessa
Järvelä, Ritva-Liisa; Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, 2012) -
Tietotekniikan valtakunnallisten oppisisältöjen toteutuminen Keski-Suomen peruskoulujen opetuskäytänteissä
Marttala, Lauri (2017)Tutkimus sai alkunsa kiinnostuksesta uusia Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteita kohtaan. Vuonna 2014 hyväksytty POPS asettui erityisesti tieto- ja viestintätekniikan opetuksen osalta vastaamaan perusopetuksessa ...