Videopelien esteettömyysongelmat ja niiden ratkaisut
Tämä kirjallisuuskatsaus käsittelee videopelien esteettömyysongelmia ja niiden
mahdollisia ratkaisuja.
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [4957]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Videopelien säilytystoiminta museoissa : suositukset ja niiden heijastus käytäntöön
Oksanen, Oskari (2019)Tämä tutkielma käy läpi videopelien säilytyksen tilaa tarkastelemalla museoiden tapaisten toimijoiden säilytystoimenpiteitä kohdistetun kyselytutkimuksen kautta. Tutkielma pyrkii selvittämään, kuinka paljon aiheeseen ... -
Esineiden internetiä hyödyntävät ratkaisut ja niiden haasteet ikäihmisen itsenäisen elämisen tuessa
Sundelin, Mikko (2020)Esineiden internet tarjoaa useille eri toimialoille merkittäviä uusia ratkaisuja sekä tehostaa vanhoja toimintoja. Yksi näistä toimialoista on ikäihmisten itsenäisen elämisen tukeminen. Väestön jatkaessa vanhentumistaan ... -
Häiriönhallinnan haasteet ja niiden ratkaisut monitoimittajaympäristössä
Heikkilä, Riina (2014)Heikkilä, Riina Häiriönhallinnan haasteet ja niiden ratkaisut monitoimittajaympäristössä Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2014, 27 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Seppänen, Ville Monet ... -
Tietoturvahaasteet ja niiden ratkaisut DevOps-kehityksessä
Bondfolk, Aaron (2022)Tässä kandidaatintutkielmassa syvennytään DevOps-menetelmään, sekä siihen liitettyihin tietoturvahaasteisiin, sekä niihin kehitettyihin ratkaisuihin. DevOps on jatkuvasti suosiotaan kasvattava menetelmä, jossa kehitys- ja ... -
Missä Huhtasuon asukkaat liikkuvat? : liikkumisympäristöt ja niiden kehittäminen
Lehtokorpi, Stella (2023)Yhdenvertaisuus on noussut tärkeäksi teemaksi liikunta-alalla ja liikkumisen yhdenvertaisuutta on ryhdytty tutkimaan järjestelmällisesti liikunnan eri sektoreilla. Yhdenvertaisilla liikkumismahdollisuuksilla on tärkeä ja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.