Show simple item record

dc.contributor.authorBogdanoff, Minna
dc.date.accessioned2017-03-21T11:10:24Z
dc.date.available2017-03-21T11:10:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationBogdanoff, M. (2017). Identiteettien jäljillä – etnografinen tutkimus turvapaikanhakijoiden opettajista. <em>Kieli, koulutus ja yhteiskunta</em>, 8.3.2017 (Maaliskuu). Retrieved from <a href="http://www.kieliverkosto.fi/article/identiteettien-jaljilla-etnografinen-tutkimus-turvapaikanhakijoiden-opettajista//">http://www.kieliverkosto.fi/article/identiteettien-jaljilla-etnografinen-tutkimus-turvapaikanhakijoiden-opettajista/</a>
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/53332
dc.description.abstractTurvapaikanhakijoiden opettajat työskentelevät monikielisessä ja -kulttuurisessa ympäristössä, jolle on ominaista jatkuva muutos ja epävarmuus tulevasta. Millaisia ammatillisia identiteettejä nämä opettajat rakentavat työssään, ja mitä he ajattelevat kielestä ja kielenoppimisesta? Näihin kysymyksiin etsin vastauksia tehdessäni maisterintutkielmaani (Bogdanoff 2016) etnografisessa Jag bor i Oravais -tutkimushankkeessa.
dc.language.isofin
dc.publisherSoveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
dc.relation.ispartofseriesKieli, koulutus ja yhteiskunta
dc.relation.urihttp://www.kieliverkosto.fi/article/identiteettien-jaljilla-etnografinen-tutkimus-turvapaikanhakijoiden-opettajista/
dc.subject.otherammatillinen identiteetti, kielikäsitys, opettajat, turvapaikanhakija
dc.titleIdentiteettien jäljillä – etnografinen tutkimus turvapaikanhakijoiden opettajista
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201703211719
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.relation.issn1799-0181
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kieliverkosto ja kirjoittajat
dc.rights.accesslevelopenAccessfi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record