”Vähemmän rahaa, enemmän tulosta”
Lundell, J. (2015, 09.12.2015). ”Vähemmän rahaa, enemmän tulosta”. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/lundell2
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2015Copyright
© Lundell & Jyväskylän yliopisto, 2015.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335
Original source
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/lundell2Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25445678
Metadata
Show full item recordCollections
- Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta [4954]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Ja aina on ollut tukea tarvitsevia, enemmän tai vähemmän" : päiväkodinjohtajien puhetavat lasten tuen tarpeesta - diskurssianalyyttinen tutkimus
Sillanpää, Nina; Välilä, Sari (2017)Tutkimus tarkastelee päiväkodinjohtajien tuottamaa puhetta erityisestä tuesta. Tutkimuksessa tarkasteltiin lisäksi johtajien erilaisia positioita, jotka rakentuivat näissä puhetavoissa. -
Kehitysvammaisten oppilaiden seksuaalikasvatus : "mitä enemmän tiedetään sitä vähemmän tarvii luulla"
Nahkamäki, Kirsi; Väkiparta, Marika (2001) -
Enemmän vuorovaikutusta, vähemmän vastakkainasettelua : Palkittu maaseutugradu tarkastelee paikkaperustaista kehittämistä
Puupponen, Antti; Kumpulainen, Kaisu (Maaseudun uusi aika ry, 2019) -
Enemmän huolta, vähemmän tukea : yhteisvanhemmuuden ensi askeleet esikoistaan odottavilla vanhemmilla korona-aikana
Kuusiaho, Inka-Liisa; Böök, Marja Leena; Rönkä, Anna (Suomen sairaanhoitajaliitto, 2021)Tutkimuksen tarkoitus: Kuvata, miten esikoistaan odottavat vanhemmat kokivat koronapandemian vaikuttaneen vanhemmuuteen valmistautumiseen ja erityisesti siihen, miten he yhdessä valmistautuvat ja sitoutuvat tulevaan ... -
Kokkolan ammattikorkeakoulun kehittämiskohteet ja -toimenpiteet opettajien arvioinnin kohteena
Heikkilä, Eija-Mari (1994)Ammattikorkeakoulukokeilujen onnistumisen kannalta opettajat ovat avainasemassa. He suunnittelevat koulutusohjelmakohtaiset opetussuunnitelmat ja toteuttavat ne. He suuntaavat omalla toiminnallaan sitä, millainen ...