Koraalisoittoa harmoonilla : säestystaito kansakoulunopettajan perustaitoja
Kosonen, E. (2016). Koraalisoittoa harmoonilla : säestystaito kansakoulunopettajan perustaitoja. In M. Rahkonen, A. Konttori-Gustafsson, & M. Kuikka (Eds.), Kartanoista kaikkien soittimeksi : pianonsoiton historiaa Suomessa (pp. 87-97). Taideyliopiston Sibelius-Akatemia. Docmus-tohtorikoulun julkaisuja, 8. https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/167940/kartanoista_kaikkien_soittimeksi_web.pdf?sequence=1
Published in
Docmus-tohtorikoulun julkaisujaAuthors
Date
2016Copyright
© Taideyliopiston Sibelius-Akatemia & Erja Kosonen.
Publisher
Taideyliopiston Sibelius-AkatemiaParent publication ISBN
978-952-329-045-7Is part of publication
Kartanoista kaikkien soittimeksi : pianonsoiton historiaa SuomessaISSN Search the Publication Forum
2341-8257Keywords
Original source
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/167940/kartanoista_kaikkien_soittimeksi_web.pdf?sequence=1Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25295253
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Säestäjän työ : säestystarpeen kartoitus Keski-Suomen alueella
Suni, Eliisa (2004) -
School and choice: An ethnography of a primary school with bilingual classes
Rajander, Silja (2010)Based on a one-year ethnographic study of a primary school in Finland with specialised classes in Finnish and English (referred to as bilingual classes by research participants), this research traces how nationed, ethnicised, ... -
Laulua harmoonin säestyksellä : muistoja koulun laulutunneista 1920–40-luvuilla
Kosonen, Erja (Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2015) -
Uuden oppimista, kokeilua ja pohtimista : yhteisöllisiä ja yksilöllisiä oppimispolkuja esi- ja alkuopetuksen yhteistyössä
Forss-Pennanen, Pirjo (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2006) -
Lapsen hyvinvoinnin tukeminen ja edistäminen kodin ja koulun välisessä yhteistyössä
Widell, Niina-Maria (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia vanhempien kokemuksia siitä millaisena lapsen hyvinvoinnin tukeminen ja edistäminen tulee keskeisesti esiin kodin ja koulun yhteistyössä. Tutkimuksen aineisto kerättiin ...