Monikulttuurisuus ja deliberatiivinen demokratia : väestöryhmäkohtaisten kansalaisraatien mahdollisuuksista ja haasteista
Raisio, H. (2014). Monikulttuurisuus ja deliberatiivinen demokratia : väestöryhmäkohtaisten kansalaisraatien mahdollisuuksista ja haasteista. Kansalaisyhteiskunta, 5 (1), 139-157.
Julkaistu sarjassa
KansalaisyhteiskuntaTekijät
Päivämäärä
2014Tekijänoikeudet
© Raisio, 2014.
Julkaisija
Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0513Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kansalaisyhteiskunta [78]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Aitoa vaikuttamista vai symbolista osallistamista : kansalaisraadit Jyväskylässä vuosina 2012-2013
Kalliokoski, Aili (2015)TIIVISTELMÄ AITOA VAIKUTTAMISTA VAI SYMBOLISTA OSALLISTAMISTA? Kansalaisraadit Jyväskylässä vuosina 2012–2013 Aili Kalliokoski Valtio-oppi Pro gradu-tutkielma Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos Jyväskylän ... -
¡Democracia real ya! : 15M-demokratialiikkeen demokratiakäsitys
Malmberg, Lari (2013)Tutkimuksen tehtävänä on selvittää minkälainen on 15M-demokratialiikkeen demokratiakäsitys. 15M-demokratialiike on Espanjassa toukokuussa 2011 syntynyt kansanliike, joka vaatii Espanjan demokratiatilanteen parantamista. ... -
Kemian opettajien ennakkokäsityksiä ja kokemuksia ulkona oppimisen mahdollisuuksista ja haasteista
Salminen, Teppo (2023)Tutkielman kirjallisessa osassa käsiteltiin ulkona oppimisen ominaispiirteitä ja niiden toteuttamista kemian oppimisen näkökulmasta. Kemian peruskoulun ja lukion oppimateriaaleja tarkasteltiin ulkona oppimisen näkökulmasta. ... -
Oppijoiden moninaisuuden kohtaaminen suomalaisessa lähikoulussa : etnografia kouluyhteisön aikuisten yhdessä oppimisen haasteista ja mahdollisuuksista
Seppälä-Pänkäläinen, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2009)Tarja Seppälä-Pänkäläinen tutki väitöstyössään inklusiivisen eli osallistavan koulun muutosta ja nykyopettajuuden haasteita. Inkluusiolla ymmärretään kaikkien oppijoiden oikeutta osallistua, saada opetusta ja kasvaa ... -
Luokanopettajaopiskelijoiden näkemyksiä koulun ulkopuolisten oppimisympäristöjen mahdollisuuksista ja haasteista
Jaakkola, Tytti (2020)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää tulevien luokanopettajien näkemyksiä koulun ulkopuolisten oppimisympäristöjen sekä toiminnallisuuden mahdollisuuksista ja haasteita. Tarkoituksena oli selvittää näkemyksiä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.