dc.contributor.author | Ratinen, Ilkka | |
dc.date.accessioned | 2016-06-07T13:01:11Z | |
dc.date.available | 2016-06-07T13:01:11Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-6667-6 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1542695 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/50152 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (155 sivua) | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | University of Jyväskylä | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | design research | |
dc.subject.other | inquiry | |
dc.subject.other | communicative approach | |
dc.subject.other | practical knowledge | |
dc.title | Primary student teachers' climate change conceptualization and implementation on inquiry-based and communicative science teaching : a design research | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-6667-6 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 555 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | opettajankoulutus | |
dc.subject.yso | luokanopettajat | |
dc.subject.yso | opetusmenetelmät | |
dc.subject.yso | tutkiva oppiminen | |
dc.subject.yso | interaktiivisuus | |
dc.subject.yso | ympäristö- ja luonnontieto | |
dc.subject.yso | ilmastonmuutokset | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |