Millaisia taitoja sosiaalisessa mediassa tapahtuva ohjaus edellyttää?
Kettunen, J. (2016). Millaisia taitoja sosiaalisessa mediassa tapahtuva ohjaus edellyttää?. In J. Fedotoff, H. Leppäkari, & P. Timonen (Eds.), Koordinaatit nuorten tieto- ja neuvontatyöhön : suuntaviivoja ammatilliseen osaamiseen (pp. 71-74). Koordinaatti - Nuorten tieto- ja kehittämiskeskus, Oulun kaupunki. http://www.koordinaatti.fi/sites/default/files/koordinaatit-nuortentietojaneuvontatyohon.pdf
Tekijät
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Kettunen & Koordinaatti - Nuorten tieto- ja kehittämiskeskus, Oulun kaupunki, 2016.
Julkaisija
Koordinaatti - Nuorten tieto- ja kehittämiskeskus, Oulun kaupunkiEmojulkaisun ISBN
978-952-7094-00-6Kuuluu julkaisuun
Koordinaatit nuorten tieto- ja neuvontatyöhön : suuntaviivoja ammatilliseen osaamiseenAsiasanat
Alkuperäislähde
http://www.koordinaatti.fi/sites/default/files/koordinaatit-nuortentietojaneuvontatyohon.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25638723
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Millaisia ansaintamalleja henkilöbrändäys mahdollistaa sosiaalisessa mediassa
Manninen, Sofia (2020)Sosiaalinen media on kehittänyt yritysten ansaintamalleja, muuttanut strategioita ja luonut uusia liiketoimintamalleja. Teknologisen kehityksen mahdollistamat, uudet ansaintamallit ovat mielenkiintoisia, koska ne haastavat ... -
Sosiaalisessa mediassa tapahtuva vallankäyttö : koululaisten tarinoita nettikiusaamisesta
Tuominen, Carita (2023)Nykypäivänä yksi lasten ja nuorten vertaissuhteisiin liittyvän vallankäytön muoto on sosiaalisen median välityksellä tapahtuva häirintä. Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin 4.–5.- ja 8. -luokkalaisten lasten ja nuorten ... -
Henkilöbrändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
Pasanen, Janika (2020)Henkilöbrändäys on varsin uusi ilmiö työelämässä, eikä siitä ole tehty vielä paljoakaan aiempaa tutkimusta. Tämän vuoksi on relevanttia tutkia henkilöbrändin rakentamista ja vertailla sitä yritysbrändin rakentamiseen, jota ... -
Syyt yksityisyydestä luopumiseen sosiaalisessa mediassa : hyödyt ja haitat
Myntti, Aleksi (2018)Tämän tutkielma tutkii syitä siihen, miksi sosiaalisen median palvelun käyttäjä luopuu yksityisyydestään julkaisemalla omia henkilökohtaisia tietojaan muun muassa palveluntarjoajan analysoitavaksi ja muiden käyttäjien ... -
Kahden todellisuuden välissä : sosiaalisen pääoman yhteys sosiaalisessa mediassa kohdattuihin kokemuksiin
Jouhki, Jeremias (2023)Sosiaalisesta mediasta on tullut maailmanlaajuinen ilmiö minkä avulla ihmiset voivat jakaa kuvia arjestaan tai keskustella ideoistaan julkisella kentällä mihin kuka tahansa puhelimen omistaja voi osallistua. Tästä ilmiöstä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.