Ohjattu itseopiskelu kielikeskusopiskelijoiden kokemana
Guérin, H., Salo, T.-L., Scotto di Marco, V., & Saarinen, T. (2015). Ohjattu itseopiskelu kielikeskusopiskelijoiden kokemana. Kielikeskus tutkii, 2, 37-48. http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2015091611675
Julkaistu sarjassa
Kielikeskus tutkiiPäivämäärä
2015Oppiaine
Soveltava kielitiedeTekijänoikeudet
© Tekijät & Turun yliopisto.
2015:11 | 2016:47 | 2017:134 | 2018:229 | 2019:35 | 2020:42 | 2021:62 | 2022:29 | 2023:45 | 2024:50 | 2025:4
Julkaisija
Turun yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2324-044XAsiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2015091611675Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24910020
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Koululaisten iltapäivätoiminta Jyvässeudulla vanhempien ja lasten arvioimana
Takala, Antti (2000) -
Flipping and Blending : An Action Research Project on Improving a Functional Programming Course
Isomöttönen, Ville; Tirronen, Ville (Association for Computing Machinery, 2016)This article reports on an action research project on improving a functional programming course by moving towards a practical and flexible study environment—flipped and blended classroom. Teaching the topic of functional ... -
E-uttalsinlärning : en kvalitativ innehållsanalys av svenska och engelska uttalswebbplatser som inlärningsmaterial för självstudium
Tuomiranta, Kaisa (2012)Alati muuttuvassa ja kansainvälistyvässä informaatioyhteiskunnassa kansalaisilta vaaditaan monipuolista, erityisesti suullista, kielitaitoa ja teknistä osaamista sekä kykyä ja halua jatkuvaan itsensä kehittämiseen ja uuden ... -
Itse oppinut taiteilija : tapaustutkimus: Paavo Pyhtilä, 80 v.
Pyhtilä, Pertti (2008)Itseoppinut taiteilija kompensoi ammatillisen taidekoulutuksen puutetta opiskelemalla itsenäisesti moninkertaisesti koulutettuihin kollegoihinsa verrattuna. Hän epäilee taitojaan ja perehtyy siksi huolella tekniikoihin ... -
Struggling with L2 alphabet : the role of proficiency in orthographic learning
Fu, Yang; Bermúdez-Margaretto, Beatriz; Wang, Huili; Tang, Dong; Cuetos, Fernando; Alberto, Domínguez (SAGE Publications, 2023)The present study examined the process of L2 orthographic learning in bilinguals with distant L1-L2 orthographies. Chinese-English bilinguals with various English proficiency levels were trained with novel L2 words during ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.