Authenticity, normativity and social media
Leppänen, S., Møller, J. S., Nørreby, T. R., Stæhrc, A., & Kytölä, S. (2015). Authenticity, normativity and social media. Discourse, Context and Media, 8(June), 1-5. https://doi.org/10.1016/j.dcm.2015.05.008
Julkaistu sarjassa
Discourse, Context and MediaTekijät
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© 2015 Published by Elsevier Ltd. This is a final draft version of an article whose final and definitive form has been published by Elsevier. Published in this repository with the kind permission of the publisher.
Julkaisija
Elsevier BVISSN Hae Julkaisufoorumista
2211-6958Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24775280
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
“I be da reel gansta”—A Finnish footballer’s Twitter writing and metapragmatic evaluations of authenticity
Kytölä, Samu; Westinen, Elina (Elsevier BV, 2015)This article explores the ways in which ‘gangsta’ English features are deployed, evaluated and adopted in two types of social media, the web forum and Twitter, within the domains of hip hop culture and football (soccer) ... -
The discursive construction of authenticity : resources, scales and polycentricity in Finnish hip hop culture
Westinen, Elina (University of Jyväskylä, 2014) -
Prescriptive practices in an English-speaking language-oriented online community : a case study of Your Grammar Sucks videos
Viren, Liisa (2016)Internetin myötä kielenkäyttäjille on avautunut lukuisia mahdollisuuksia julkaista tekstejään ja mielipiteitään ja saada ne mahdollisesti hyvin suuren yleisön nähtäville. Perinteisiin medioihin kuten kirjoihin, sanoma- ja ... -
Keeping it real : authenticity and relatability in the videos of two YouTube animators
Partanen, Liisa (2020)Mahdollisimman autenttisen ja samaistuttavan kuvan luominen itsestä on yksi keinoista, joilla sosiaalisen median sisällöntuottajat voivat lisätä houkuttelevuuttaan kuluttajien silmissä. Sisällöntuottaja saa positiivisemman ... -
Professional communicative repertoires and trajectories of socialization into global working life
Räisänen, Tiina (University of Jyväskylä, 2013)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.