Pelkkää leikkiä?
Impiö, E., & Piispanen, M. (2015). Pelkkää leikkiä?. Alkuopetus, 2015(1), 10-11.
Published in
AlkuopetusDate
2015Copyright
© Alkuopetuksen opettajien liitto.
Publisher
Alkuopetuksen opettajain liittoISSN Search the Publication Forum
0789-8703Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24643831
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Että saisi leikkiä niin kauan kuin huvittaa : vapaalle leikille annetun ajan perusteleminen ja toteutuminen toisluokkalaisten koulupäivässä
Olli, Outi (2011)Tutkielman tarkoitus on selvittää, miten vapaa leikki koulutyön osana on perusteltavissa ja toteutettavissa. Hermeneuttis-etnografinen tapaustutkimus peilaa erään toisen luokan käytäntöjä ja sen oppilaiden ja opettajan ... -
''Me ollaan vain ja eletään tätä arkea'' : opettajien ja oppilaiden merkittäviä kokemuksia fyysisesti joustavissa oppimisympäristöissä
Kataja, Minna; Kähkölä, Susanna (2018)Tässä pro gradu -tutkielmassa haluttiin selvittää Hattulan Parolassa sijaitsevassa Juteinikeskuksessa toimivien opettajien ja oppilaiden merkittäviä kokemuksia työskentelystä ja opiskelusta fyysisesti joustavassa ... -
Klassikkopaletti 2.0 : kirjallisuuden opetuksella tulevaisuuden taitojen opetukseen ja takaisin
Kaseva, Anu (2014)Tutkin pro gradu -tutkielmassani, miten opetusharjoittelun yhteydessä lukion ÄI5 Teksti, tyyli ja konteks-ti kurssille luodun blogipohjaisen Klassikkopaletti-internetsivuston ja siihen liittyvän työskentelyn kautta voidaan ... -
Suomalainen alkoholinkäytön kulttuurinen malli : pelkkää historiaa vai edelleen alkoholiasenteidemme, -tapojemme ja -politiikkamme ohjaaja?
Halla-Seppälä, Terhi (2006)Tämän pro gradu -tutkielmani kohteena on suomalainen alkoholinkäytön kulttuurinen malli. Tämä malli tarkoittaa karrikoidusti alkoholinkäyttöön liittyvää kaksijakoista suhtautumista; yhtäältä humalaa ja jopa siitä aiheutuvaa ... -
"Tää koulutus ei oo tehnyt musta pelkkää jumppamaikkaa" : substantiivinen teoria aikuisoppijjan ammatillisen kasvun holistisesta prosessista liikunnanopettajakoulutuksessa
Aarto-Pesonen, Leena (University of Jyväskylä, 2013)