Untangling the complex reasons behind success in the PISA test : an essay on Finnish and Chinese education
Tang, X. (2015). Untangling the complex reasons behind success in the PISA test : an essay on Finnish and Chinese education. University of Tampere; Chinese Education, Research & Exchange Centre. CEREC Working Paper Series, 8. http://www.uta.fi/cerec/publications/workpaper/CEREC%20WP8%20Xin.pdf
Julkaistu sarjassa
CEREC Working Paper SeriesTekijät
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© the Author.
Julkaisija
University of Tampere; Chinese Education, Research & Exchange CentreAsiasanat
Alkuperäislähde
http://www.uta.fi/cerec/publications/workpaper/CEREC%20WP8%20Xin.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24631163
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : 2 Pisa 2003
Välijärvi, Jouni; Kupari, Pekka; Linnakylä, Pirjo; Reinikainen, Pasi; Sulkunen, Sari; Törnroos, Jukka; Arffman, Inga (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2007)The success of Finnish students in PISA has been a great joy but at the same time a somewhat puzzling experience to all those responsible for and making decisions about education in Finland. At a single stroke, PISA has ... -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : Pisa 2000
Välijärvi, Jouni (University of Jyväskylä, Institute for Educational Research, 2002) -
A research on Finnish-Chinese children’s bilingual identity through multiliteracies : a case study of Chinese heritage learners in Central Finland
Li, Qingyang (2019)Research on the bilingual identity of heritage language learners is a field emerging at the turn of the 21st century. This study explored the Chinese identity and Finnish identity of a group of Chinese heritage learners ... -
“We have a lot of tools, but the soil is not good enough” : reasons Behind the Differences in English Language Skills in Finland and South Korea
Mikkonen, Pinja (2022)Suomi ja Etelä-Korea ovat molemmat usein erinäisten oppimistuloksia mittaavien tutkimusten (esim. PISA) kärkikastissa. Kuitenkin Education Firstin organisoimassa English Proficiency Index -testissä Suomi on kymmenen parhaan ... -
"It’s useful but challenging, and it’s not for everyone" : motivational and practical reasons behind Finnish upper secondary students’ decision to not study voluntary languages
Ervelius, Noora (2016)Suomessa opiskellaan enenevässä määrin vain kahta kieltä opetuskielen lisäksi. Syitä tähän kehityskulkuun on etsitty mm. kielikoulutuksen rahoituksen leikkauksista muuttuneisiin asenteisiin, mutta mitään yksittäistä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.