Lasten vertaissuhdetaitojen kehittäminen – näkökulmia kiusaamisen ehkäisemiseen
Laaksonen, V. (2014). Lasten vertaissuhdetaitojen kehittäminen – näkökulmia kiusaamisen ehkäisemiseen. Prologi - Puheviestinnän vuosikirja 2014, 59-64.
Published in
Prologi : puheviestinnän vuosikirjaAuthors
Date
2014Copyright
© Kirjoittajat ja Prologos ry
Lectio praecursoria puheviestinnän väitöskirjaksi tarkoitetun tutkimuksen
Lasten vertaissuhdetaidot ja kiusaaminen esikoulun vertaisryhmissä
tarkastustilaisuudessa Jyväskylän yliopistossa 25.1.2014. Vastaväittäjänä
toimi dosentti Elina Kontu (Helsingin yliopisto) ja kustoksena dosentti, yliopistonlehtori
Maili Pörhölä.
Publisher
Prologos ry, Viestintätieteiden laitos, Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
1795-7613
Original source
http://prologos.fi/prologi/Metadata
Show full item recordCollections
- Prologi [159]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tietotekniikka ja kehitys : näkökulmia kestävään kehitykseen
Mursu, Anja; Korpela, Mikko (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2002) -
Uusia näkökulmia kansainvälisten organisaatioiden yhteisestä Career Conversations -webinaarisarjasta
Kettunen, Jaana (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2024)Kansainvälisten organisaatioiden - Euroopan komissio, Euroopan ammatillisen koulutuksen kehittämiskeskus Cedefop, Euroopan Koulutussäätiö ETF, OECD, ILO, Unesco ja World Bank - yhteinen IAG-ryhmä on käynnistänyt webinaarisarjan. ... -
Isien näkökulmia lasten kotihoidontuen jakamisesta vanhempien kesken
Kaakkola, Anna (2016)Kaakkola, Anna. 2016. Isien näkökulmia lasten kotihoidontuen jakamisesta vanhempien kesken. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Kasvatustieteen laitos. 69 sivua. Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin ... -
“No leikitään meijän leikkejä” : lasten näkökulmia kaksivuotisen esiopetuksen kokeilun ja viisivuotiaiden varhaiskasvatuksen oppimisympäristöistä
Jokinen, Tinja; Martikainen, Elena (2024)Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella lasten näkemyksiä kaksivuotisen esiopetuksen kokeilun ja viisivuotiaiden varhaiskasvatuksen oppimisympäristöistä. Lisäksi oltiin kiinnostuneita siitä, miten lapset positioivat ...