Show simple item record

dc.contributor.authorJakonen, Teppo
dc.date.accessioned2014-11-07T13:41:30Z
dc.date.available2014-11-07T13:41:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-951-39-5934-0
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1451052
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44605
dc.format.extent1 verkkoaineisto (306 sivua)
dc.language.isoeng
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in humanities
dc.subject.otherconversation analysis
dc.subject.otherepistemics
dc.subject.otherCA-SLA
dc.subject.otherContent and language integrated learning (CLIL)
dc.subject.otherclassroom interaction
dc.titleKnowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
dc.typeDiss.fi
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-5934-0
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineSoveltava kielitiedefi
dc.relation.issn1459-4331
dc.relation.numberinseries235
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysotieto
dc.subject.ysomerkitykset
dc.subject.ysokielen oppiminen
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysoopetus
dc.subject.ysovieraskielinen opetus
dc.subject.ysooppitunnit
dc.subject.ysointegroitu opetus
dc.subject.ysoluokkatyöskentely
dc.subject.ysoyläkoulu
dc.subject.ysokouluikäiset
dc.subject.ysooppilaat
dc.subject.ysovuorovaikutus
dc.subject.ysososiaalinen vuorovaikutus
dc.subject.ysosoveltava kielitiede
dc.subject.ysokielentutkimus
dc.subject.ysotietoteoria
dc.subject.ysokeskustelunanalyysi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record