Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorJakonen, Teppo
dc.date.accessioned2014-11-07T13:41:30Z
dc.date.available2014-11-07T13:41:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-951-39-5934-0
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1451052
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44605
dc.format.extent1 verkkoaineisto (306 sivua)
dc.language.isoeng
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in humanities
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherconversation analysis
dc.subject.otherepistemics
dc.subject.otherCA-SLA
dc.subject.otherContent and language integrated learning (CLIL)
dc.subject.otherclassroom interaction
dc.titleKnowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-5934-0
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineSoveltava kielitiedefi
dc.relation.issn1459-4331
dc.relation.numberinseries235
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.subject.ysotieto
dc.subject.ysomerkitykset
dc.subject.ysokielen oppiminen
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysoopetus
dc.subject.ysovieraskielinen opetus
dc.subject.ysooppitunnit
dc.subject.ysointegroitu opetus
dc.subject.ysoluokkatyöskentely
dc.subject.ysoyläkoulu
dc.subject.ysokouluikäiset
dc.subject.ysooppilaat
dc.subject.ysovuorovaikutus
dc.subject.ysososiaalinen vuorovaikutus
dc.subject.ysosoveltava kielitiede
dc.subject.ysokielentutkimus
dc.subject.ysotietoteoria
dc.subject.ysokeskustelunanalyysi
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright