Show simple item record

dc.contributor.authorJere-Folotiya, Jacqueline
dc.date.accessioned2014-08-26T10:06:10Z
dc.date.available2014-08-26T10:06:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-951-39-5801-5
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1444642
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/44114
dc.format.extent1 verkkoaineisto (178 sivua)
dc.language.isoeng
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in education, psychology and social research
dc.subject.otherfirst grade learners
dc.subject.otherteachers
dc.subject.othermotivation
dc.subject.otherteaching approaches
dc.subject.otherliteracy curriculum
dc.subject.otherpersonal theories of teaching
dc.subject.otherGraphoGame
dc.subject.otherZambia
dc.titleInfluence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-5801-5
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaYhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiainePsykologiafi
dc.relation.issn0075-4625
dc.relation.numberinseries503
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysolukutaito
dc.subject.ysolukeminen
dc.subject.ysokoulutulokkaat
dc.subject.ysoalakoulu
dc.subject.ysooppimispelit
dc.subject.ysoopettajat
dc.subject.ysoopetustaito
dc.subject.ysoopetusmenetelmät
dc.subject.ysoopettaja-oppilassuhde
dc.subject.ysoEkapeli
dc.subject.ysoSambia


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record