dc.contributor.author | Tainio, Liisa | |
dc.contributor.author | Marjokorpi, Jenni | |
dc.date.accessioned | 2014-05-25T05:00:33Z | |
dc.date.available | 2014-05-25T05:00:33Z | |
dc.date.issued | 2014 | fi |
dc.identifier.citation | Tainio, L. & Marjokorpi, J. (6.5.2014). Luokanopettajaopiskelijat ja kielioppi. Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti (Toukokuu). Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2014/ | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43543 | |
dc.description.abstract | Tulevien perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden luonnoksessa (OPS16) korostuvat kielitietoisuus ja entistä laajemmin ymmärretyt tekstitaidot, joita ehdotuksessa kutsutaan monilukutaidoksi. Perustan tekstitaidoille luovat luokanopettajat, jotka opettavat valtaosan äidinkielen perusopetuksesta. Mitä tämä opetussuunnitelman uusi suunta tarkoittaa luokanopettajaopiskelijoiden kannalta? | fi |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto | |
dc.relation.ispartofseries | Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti | |
dc.relation.uri | http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2014/ | |
dc.subject.other | kielioppi | fi |
dc.subject.other | luokanopettaja | fi |
dc.subject.other | opettajankoulutus | fi |
dc.title | Luokanopettajaopiskelijat ja kielioppi | fi |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201405251810 | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 1799-0181 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kieliverkosto ja kirjoittajat | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |