Yksi mies, monta nimeä - tutkimus Algot Untolan tekijänimistä
Helle, A. (2014). Yksi mies, monta nimeä - tutkimus Algot Untolan tekijänimistä. Kirjallisuudentutkimuksen aikakauslehti Avain, 2014(1), 95-97.
Julkaistu sarjassa
Kirjallisuudentutkimuksen aikakauslehti AvainTekijät
Päivämäärä
2014Julkaisija
Kirjallisuudentutkijain SeuraISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-3790Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23253831
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Reconsidering authorship in the Ciceronian corpus through computational authorship attribution
Vainio, Raija; Välimäki, Reima; Hella, Anni; Kaartinen, Marjo; Immonen, Teemu; Vesanto, Aleksi; Ginter, Filip (Centro di Studi Ciceroniani, 2019)In recent years, methods of computational authorship attribution have offered promising results for the reattribution of classical texts. We use and further develop these methods to verify the authorship of several texts ... -
Authorship vs. Assemblage in Digital Media
Roine, Hanna-Riikka; Piippo, Laura (Routledge, 2021)This chapter outlines an approach to complement current analyses on agencies of storytelling in digital environments. As our everyday life and meaning-making are increasingly entangled with digital platforms such as those ... -
Pedagogical approaches for e-assessment with authentication and authorship verification in Higher Education
Okada, Alexandra; Noguera, Ingrid; Alexieva, Lyubka; Rozeva, Anna; Kocdar, Serpil; Brouns, Francis; Ladonlahti, Tarja; Whitelock, Denise; Guerrero‐Roldán, Ana‐Elena (Wiley-Blackwell Publishing Ltd., 2019)Checking the identity of students and authorship of their online submissions is a major concern in Higher Education due to the increasing amount of plagiarism and cheating using the Internet. The literature on the effects ... -
Perceptions and use of literature by Finnish upper comprehensive school EFL teachers
Kolehmainen, Valtter (2021)Oikeiden materiaalien valitseminen englannin kielen opetuksessa Suomessa on erityisen tärkeää. Erityisesti monilukutaitojen sekä monikulttuurisuuden merkityksen kasvaessa, on monipuolisten tekstimateriaalien hyödyntäminen ... -
Differences between students' PISA reading literacy scores and grading for mother tongue and literature at school : A geostatistical analysis of the Finnish PISA 2009 data
Harju-Luukkainen, Heidi; Vettenranta, Jouni; Ouakrim-Soivio, Najat; Bernelius, Venla (Umeå Universitet, 2016)In Finland, the national Core Curriculum for Basic Education defines the learning objectives along with the numerical grade to be given for good competence in each school subject in the final phase of basic education. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.